Malmö stad

Recensioner från anställda som Förskollärare på Malmö stad

Förskollärare6 recensioner
jag får inte svar när jag söker jobb. jag har lärt mig att söka jobb snabbt och smidigt.
Fördelar
bra
Nackdelar
inte bra
Har alltid trivts i Malmö stad men ville testa privat, det gör jag aldrig om 😫😀 Känns bra med arbetskläder (regnkläder) Bra kontakt med rektor och biträdande chef. Kände i Malmö stad att jag blev uppskattad för det jag gjorde i mitt uppdrag som förskollärare.
Fördelar
Bra kultur, ordning o reda.
Nackdelar
Vet ej
Jag hade otroligt roligt under min tid här, väldigt härliga chefer och medarbetare. Barnen blir väl omhändertagna och får åka på roliga utflykter.
Fördelar
Gratis lunch med barnen
Lärorikt trots brist på arbetsverktyg. Spännande och intressant att följa barnens utveckling.
DAGIS: Det var mycket roligt att jobba med barn jag mycket att lära de genom lekar samt att jag tog hand om de hygieniskt såg till att de äter och får sin middags vila, gick ut med de och lekte såg till att inga barn ska bråka med varandra samt att all barn skall leka tillsammans. FRITIDSLEDARE: Roligt att jobba med stora barn vi gjorde massa aktiviteter med de stora barnen, det kan komma att vi hjälpte till de med lexorna vi hade fika tillsammans och bakade tillsammans
Fördelar
det var bara mycket roligt
Nackdelar
Ett arbete med ganska god arbetstrygghet, tyvärr alltför låg lön i förhållande till arbetsinsatsen, och stor variation, där den ena dagen alltsom oftast inte är den andra lik.
Fördelar
många goda kollegor, varierande, mycket kontakt med människor
Nackdelar
ofta mycket stress