Lysekils Kommun

Recensioner från anställda på Lysekils Kommun

Trivdes bra i Lysekils kommun under den tiden jag var där
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Det finns en anledning till att man söker andra jobb!
Hej! Jag heter Marina Thorne. Jag är född 1960. Jag har jobbat som personlig assistent sedan 2012.jobbatPrivat.aven i Lysekil kommun. Jag brinner för mitt jobb älskar att jobba med människor. Jag har jobbat med barn som har autism, inte kan prata. Epilepsi anfall, sond aktning. Jobbat med stomi. Jag har även jobbat med MS sjuka människor. Jag börja i vården när jag va 16 är. Jag fick dispans för att jag va så ung. Jag har även erfarenheter som Asperger syndrom, ADD. DIABETES gluten intolerant. Jag är en glad och positiv person. Nära till både skratt och grät. Bra på att iaktta väldigt ödmjuk, snäll. Har respekt för andra människor och deras hem. Bra på att ta ansvar. Plikttrogen. Tider är viktiga att passa. Jag är lugn. Jag är gift har fyra barn och ett bonus barn. Jag bor i Brastad vi bor i en villa. Jag har bara två stora killar som bor hemma. Dom är 20 och 21 år. Vill ni veta mera hör av er. Mitt mobil nummer är 0703223346
Fördelar
Gratis luncher
Nackdelar
bra och trevliga arbetskollegor som hade bra koll på vad som behövde göras, de kunde dessutom förklara för mig hur jag skulle jobba för att vara så produktiv som möjligt. bra arbetsrutiner.
Gärna nya lugn och ro där man träffar ny människor
Fördelar
spelar ingel roll
Nackdelar
om det behövs så kan ta med mig mat
Det var kommunens feriepraktik jag var på i 2 sommrar där vi åkte ut med båt till öar och plockade skräp. tog en liten lunch, och sen jobbade vi lite till innan vi åkte tillbaka till fastlandet där vi lastade på alla sopsäckar på ett flak och åkte till sop stationen och sorterade bort allt. vissa dagar städade vi stränder och andra ställen där de såg ut att behövas. De var trevliga och omtänksamma ledare och man hade alltid kul i gruppen och kom bra överens med alla.
Fördelar
Ute i vacker natur med ett trevligt gäng
Jag sätter på datorn, plockar fram min "hög" som jag räknar med att hinna med under dagen.Min dörr är alltid öppen, jag blir ofta avbruten i mina göromål för att hjälpa handläggarna behöver ha olika sorters arbetsuppgifter. Tiden det tar att göra det kan 2 minuter men det kan lika gärna ta ett par dagar för att hjälpa/fixa/rätta till det som behöver göras.
Fördelar
inte några få uppgifter av samma sort = olika, men ändå återkommande.