Lomma kommun

Lomma kommun – recensioner om Lön och förmåner

3,0Lön och förmåner

Hittade 6 recensioner som matchade sökningenVisa alla 16 recensioner

jag är nöjd

Det är trevligt på vissa skolor och inte lika trevligt på andra. Stressnivån på yrket skiftar beroende på vilken skola man är hamnar på och hur bra kommunikationen är mellan administrationen och klassrummen.

Ostrukturerat, dålig ledarskap

Många omorganisationer, byte av chefer, mellanchefer, kollegor, Ingen möjlighet för kompetensutveckling, indrag av friskvård.

Jag arbetade natt under svåra omständigheter.

Jag arbetade på nyöppnat gruppboende för unga utvecklingsstörda i deras första boende.

Alnarps förskola är en förskola som man utvecklas i

Jag tycker att Alnarps förskola är en bra förskola att arbeta i för att man har fantastiska kollegier. Man utvecklas hela tiden. Den bästa delen är man får arbeta med barn.

Fördelar

friskvårdspeng

Arbeta som vikarie

Arbetet gjorde att jag växte med min ledarskap, Jag har stor kunskap om många områden, vilket gjorde att jag fick ta väldigt många olika ämnen från matematik till musik. Jag fick även ha många olika åldrar men mest ungdomar som gick i årskurs 7-9. För att ha vad som krävs att arbeta var att ha självförtroende och lätt att prata inför folk. Strukturera upp lektion som ska anpassa sig på kort tid, men med hjälp av läraren som man var vikarie för. Det var ett spännande arbete med kort framförhållning. Därför kunde de bli en stressig miljö men ingen som påverkade mig. Anledningen varför jag inte fortsätter som lärare är på grund av att känslan av att växa som person finns inte där.

Positiv arbetsplats.

Självständigt arbete, möjlighet till samarbete med övriga skolsköterskor i kommunen, som kollegialt bollplank och stöd. Bra elevhälsa på skolorna, bra organisation med central resursenheten som alla skolsköterskor tillhör. En typisk arbetsdag, inplanerade hälsobesök, F-klass, skolår 2.4 och 7. Uppföljning av kontrollelever, vaccination, administration.

Fördelar

Möjlighet att äta tillsammans med elever i matsal till självkostnadspris

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Lomma kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Lomma kommun recensioner per plats

• Lomma kommun
  • Lön och förmåner