Lomma kommun

Lomma kommun – recensioner om Kultur

Hittade 8 recensioner som matchade sökningenVisa alla 16 recensioner

jag är nöjd

Det är trevligt på vissa skolor och inte lika trevligt på andra. Stressnivån på yrket skiftar beroende på vilken skola man är hamnar på och hur bra kommunikationen är mellan administrationen och klassrummen.

rolig arbetsmiljö

en typisk arbetsdag som ledsagare är att få ut vårdtagaren på olika aktiviteter som de gillar att göra. Som avlösare brukar jag lösa av vårdtagarens förälder när de behöver hjälp med att få saker gjort hemma eller behöver åk iväg på olika ärenden.

Vi är ett superb gäng som jobbar inom kvällspatrullen

Jobbar med bra kollegor som har bred kunskap på olika nivåer

Produktiv och rolig arbetsmiljö

Produktiv och rolig arbetsmiljö med trevliga kollegor.

Ostrukturerat, dålig ledarskap

Många omorganisationer, byte av chefer, mellanchefer, kollegor, Ingen möjlighet för kompetensutveckling, indrag av friskvård.

Arbeta som vikarie

Arbetet gjorde att jag växte med min ledarskap, Jag har stor kunskap om många områden, vilket gjorde att jag fick ta väldigt många olika ämnen från matematik till musik. Jag fick även ha många olika åldrar men mest ungdomar som gick i årskurs 7-9. För att ha vad som krävs att arbeta var att ha självförtroende och lätt att prata inför folk. Strukturera upp lektion som ska anpassa sig på kort tid, men med hjälp av läraren som man var vikarie för. Det var ett spännande arbete med kort framförhållning. Därför kunde de bli en stressig miljö men ingen som påverkade mig. Anledningen varför jag inte fortsätter som lärare är på grund av att känslan av att växa som person finns inte där.

Utvecklande arbetsmiljö

Fått bra lärdomar för arbetskarriären. Bra arbetsmiljö.

barn vikarie

Jag trivs bra med mitt jobb som barn vikarie. Jag gillar att umgås med barn. Jag har mestadels arbetat med 2-5 år gamla barn. barn är väldigt söt och härlig. den ger mee energi när jag kan få dem att skratta och leka med dem. för mig är det lätt att kommunicera med mina kollegor även om jag är adetta blyg. Jag gillar att träffa nya människor och umgås.

Fördelar

bygga upp ett stort kontaktnät

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Lomma kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

Lomma kommun recensioner per plats

• Lomma kommun
  • Kultur