Lomma kommun

Recensioner från anställda på Lomma kommun i Lomma

Lomma10 recensioner

Hittade 10 recensioner som matchade sökningenVisa alla 15 recensioner

Jag arbetade natt under svåra omständigheter.

Jag arbetade på nyöppnat gruppboende för unga utvecklingsstörda i deras första boende.

Spännande och givande

En skola där alla är välkomna och tas emot på ett bra och välkomnade sätt

Produktiv och rolig arbetsmiljö

Produktiv och rolig arbetsmiljö med trevliga kollegor.

Ostrukturerat, dålig ledarskap

Många omorganisationer, byte av chefer, mellanchefer, kollegor, Ingen möjlighet för kompetensutveckling, indrag av friskvård.

Alnarps förskola är en förskola som man utvecklas i

Jag tycker att Alnarps förskola är en bra förskola att arbeta i för att man har fantastiska kollegier. Man utvecklas hela tiden. Den bästa delen är man får arbeta med barn.

Fördelar

friskvårdspeng

Arbeta som vikarie

Arbetet gjorde att jag växte med min ledarskap, Jag har stor kunskap om många områden, vilket gjorde att jag fick ta väldigt många olika ämnen från matematik till musik. Jag fick även ha många olika åldrar men mest ungdomar som gick i årskurs 7-9. För att ha vad som krävs att arbeta var att ha självförtroende och lätt att prata inför folk. Strukturera upp lektion som ska anpassa sig på kort tid, men med hjälp av läraren som man var vikarie för. Det var ett spännande arbete med kort framförhållning. Därför kunde de bli en stressig miljö men ingen som påverkade mig. Anledningen varför jag inte fortsätter som lärare är på grund av att känslan av att växa som person finns inte där.

bra

I det stora hela är Lomma kommun en bra kommun som utvecklas.

Ett bra sommarjobb

Ett bra sommarjobb då man fick vara ute hela dagarna från tidig förmiddag. Hade väldigt roligt de veckorna jag jobbade.

Utvecklande arbetsmiljö

Fått bra lärdomar för arbetskarriären. Bra arbetsmiljö.

barn vikarie

Jag trivs bra med mitt jobb som barn vikarie. Jag gillar att umgås med barn. Jag har mestadels arbetat med 2-5 år gamla barn. barn är väldigt söt och härlig. den ger mee energi när jag kan få dem att skratta och leka med dem. för mig är det lätt att kommunicera med mina kollegor även om jag är adetta blyg. Jag gillar att träffa nya människor och umgås.

Fördelar

bygga upp ett stort kontaktnät

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Lomma kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.9

Lomma kommun recensioner per plats

• Lomma kommun
  • Lomma