Logent recensioner av medarbetare

Hittade 6 recensioner som matchade sökningen Se alla 8 recensionerna
Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Arbetsplatskultur
Bra medarbetare men sämre gruppledare och extrema krav
Lagermedarbetare (Tidigare anställd) –  Norra Varalöv27 april 2018
Jobbade på logent som ett av min första jobb.
Var intressant och roligt i början, tills man insåg dem omänskliga kraven dom har på en, snacka får man helst inte utan det ända som ska göra är att man ska stå upp och packa omänskligt fort för att klara gränserna som krävs, klarar du inte det så är du ute direkt. Gruppledarna var schyssta men märktes att de favoriserade folk de kände väl och brydde sig mindre om de andra samt att de var alltid negativt att hjälpa om något gick fel ändå fast man var ny.
Ledningen märkte man inte mycket av utan kändes som de inte brydde sig alls om sina medarbetare och skötte bara sitt. Hjälpte heller inte att man var övervakad i stort sett hela tiden samt att man var tvungen att fråga för att gå på toa. Kändes som man var i ett fängelse med ingen frihet alls. Folk åkte in och ut, blev sparkade lätt om man inte klarade av de extrema kraven samt behandlade trogna anställda som jobbat där i år som skit genom att de slängde ut dem och tog in nytt folk.
Fördelar
Bra gemenskap hos medarbetarena
Nackdelar
Gruppledare, extrema krav, favoriseringar, ingen frihet eller arbetstrygghet
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 1NejRapportera
Arbetsplatskultur
Hade kunnat vara ett bra jobb om ledningen hade kunnat leda företaget. Dom borde gå lite kurser & lära sig hur man sköter ett företag!
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Norra Varalöv11 mars 2018
Gillar inte cheferna dig åker du ut med buller & bång, likaså om du tycker nåt( även positivt) Man måste fråga om lov att gå på toaletten. Ringer du o sjukanmäler dig för förkylning ifrågasätter dom dig om du har feber, har du inte det måste du jobba. Svarar dom inte på sjuktelefonen måste du ringa ända tills dom svarar, har även hänt att dom ringer tillbaks mitt i natten för att fråga vad man ville. Gruppledarna sitter i fikarummet o pratar högt om personer som sjukanmäler sig, tystnadsplikt vet dom inte vad det är. Ifrågasätter man lön efter kollektivavtal kan dom inte svara på det utan dom skyller på olika saker o inväntar att ens kontrakt ska löpa ut. Dom hotar med att gör du inte si o så åker du ut härifrån. Helst får man inte prata om facket heller för då är man inte heller omtyckt. Dom flesta har sitt första jobb där o tror att det ska gå till så på en arbetsplats men det ska det VERKLIGEN inte!!!
Gör rätt, gör om o skicka hela ledningen på kurs!!
Hot & vuxenmobbning hör inte hemma nånstans faktiskt!!
Fördelar
Arbetstiden, dagtid
Nackdelar
Får inte plats att få med allt här!!
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 9NejRapportera
Bra
Orderplockare (Tidigare anställd) –  Ängelholm4 maj 2017
Bra uppgifter trivdes bra där, men kunde tyvärr inte förlänga mitt kontrakt.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 3Nej 4Rapportera
Arbetsplatskultur
Svår och osäker arbetsmiljö. mycket som var oklart
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Hissings backa6 augusti 2014
En mycket fysiskt ansträngande arbetsmiljö med mycket damm, och mycket tunga lyft av samma lyft och rörelse typ konstant. arbetskollegor var fantastiska och höll sig som en familj ihop.
Den svåraste delen av jobbet var väl att man fick bära och göra så många tunga lyft konstant.
Den bästa delen av jobbet var när man fick branda blålådor från volvo emballage.
Fördelar
När man jobbade övertid, bjöd cheferna på mat.
Nackdelar
Att det kanske inte var det bästa arbetsmiljön i sig, på grund av det var ny startat.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 76Nej 26Rapportera
rorlig arbetsmiljö
Lagerarbetare (Tidigare anställd) –  Borås, O21 augusti 2013
Jag trivs bra på arbetsplats och jag hade trevliga arbetskollegor.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 36Nej 34Rapportera

Se fler Logent recensioner

Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Logent. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,1