Linköpings kommun
Recensioner från anställda på Linköpings kommun

Värdefull arbetsplats.

14 november 2013
Ta hand om, hjälpa barn och ungdomar så deras dagar blir så bra som möjligt. Lärdomen är att alla är vi olika, men lika värdefulla! Bra kollegor.
30 september 2019
Samma rollSamma plats
Kulturvärd (Tidigare anställd) - Linköping
Personalen i caféet var fantastiska. Vi trivdes tillsammans och teamet arbetade som en enda organism. Samarbetet kom ur respekt och hänsyn till varandra samt en gemensam vilja att göra ett bra jobb. Tyvärr saknades en verksamhetsplan för caféet vilket resulterade i ständiga brandkårsutryckningar för cafépersonalen och att försöka planera dagarna var meningslöst.
18 december 2015
Samma rollSamma plats
Vård omsorg (Tidigare anställd) - Linköping, E
Omvårdnad före och efter operation. Jag har lärt mig arbetat som en barnsköterska på avdelning exempelvis kontroll, mobilisering, hygien, kapillär provet, CPAP och förbered inför operationer samt omvårdnad till patient mår bättre så fort som möjligt efter opererad. Min kollegor är väldigt trevlig och hjälpsam. De hjälpa varandra och snäll. Det är mycket bra att arbeta som ett team. Jag vara där som praktikant ändå känner mig rolig och trivs på alla arbetskollegor. Uppgift som är svårt för mig är att ta kapillär provet men jag fick tränade med min handledare nästa varje dag och det bli bättre och bättre men inte riktig lyckades. Den som jag är bästa på är att jag tycker att jag är ganska bra på mitt arbeta fast jag gjorde allt så bra som möjligt, för det ska bli bra för patienten själv att få gott vård som möjligt. Jag inte duktig eller kan allting men jag vill gärna utveckling mig och lära mig nytt!
14 november 2020
Personlig assistent (Tidigare anställd) - Linköping
Hur man gör nöjd arbetsgivarenKomma i tidAtt inte ha ett körkort
Fördelar
Allt va bra