Linköpings kommun
Recensioner från anställda på Linköpings kommun

kolloledare

19 januari 2018
ag ser mig själv som en social och engagerad ung man som är ute efter utvecklingsmöjligheter. Idrott och hälsa är två av mina stora intressen och jag är även social person som gillar att skapa kontakt och hjälpa andra vilket jag får en stor glädje av. Genom tidigare arbetserfarenhet som butiksarbetare i ICA så har jag utvecklats till en person som har en stor förståelse för service. Jag vet hur man handskas med människor och ser till att dem får det allra bästa service dem behöver.
Fördelar
eget schema
Nackdelar
4 augusti 2020
Fritidsledare (Tidigare anställd) - Linköping
Linköpings kommun har bra jobb för yngre vilket leder till att man tidigt kommer ut i arbetslivet. Det ger än mer erfarenhet inför framtiden.
18 januari 2020
Lärare (Nuvarande anställd) - Linköpings kommun
dåligt arbetsmiljö, högt tempo, dåligt ledning, mobbning och diskriminering förekommer
30 september 2019
Kulturvärd (Tidigare anställd) - Linköping
Personalen i caféet var fantastiska. Vi trivdes tillsammans och teamet arbetade som en enda organism. Samarbetet kom ur respekt och hänsyn till varandra samt en gemensam vilja att göra ett bra jobb. Tyvärr saknades en verksamhetsplan för caféet vilket resulterade i ständiga brandkårsutryckningar för cafépersonalen och att försöka planera dagarna var meningslöst.