Linköpings kommun
Recensioner från anställda på Linköpings kommun

Det var intressant och lärorikt. Jag kände mig trygg ni min ledare och jag kan verkligen säga att jag trivdes

22 juni 2018
En typisk arbetsdag började med att jag gick upp kl 06:15 för att hinna dit till 07:00. Sedan åkte vi fem, inklusive vår ledare till dagens arbetsuppgift, som kunde sträcka sig från att rensa ogräs till att klippa och fintrimma gräset på ett fält.
Den ledare vi hade var väldigt bra. Hon utstrålade en känsla av lugn och kontroll över situationen och de motgångar vi stötte på hanterade hon professionellt och avslappnat vis.

Det bästa med den arbetsplatsen var de människor jag jobbade med och den fina ledningen jag fick från min ledare.

Det svåraste med jobbet var att bära tunga maskiner på ryggen under ett x- antal timmar om dagen.
Fördelar
Vi fick skjuts dit vi skulle jobba. Vi tilläts lyssna på musik/podcasts när vi jobbade
4 augusti 2020
Fritidsledare (Tidigare anställd) - Linköping
Linköpings kommun har bra jobb för yngre vilket leder till att man tidigt kommer ut i arbetslivet. Det ger än mer erfarenhet inför framtiden.
18 januari 2020
Lärare (Nuvarande anställd) - Linköpings kommun
dåligt arbetsmiljö, högt tempo, dåligt ledning, mobbning och diskriminering förekommer
30 september 2019
Kulturvärd (Tidigare anställd) - Linköping
Personalen i caféet var fantastiska. Vi trivdes tillsammans och teamet arbetade som en enda organism. Samarbetet kom ur respekt och hänsyn till varandra samt en gemensam vilja att göra ett bra jobb. Tyvärr saknades en verksamhetsplan för caféet vilket resulterade i ständiga brandkårsutryckningar för cafépersonalen och att försöka planera dagarna var meningslöst.