Linköpings kommun
Se alla Linköpings kommun omdömen

Linköpings kommun

Recensioner från anställda på Linköpings kommun

En typisk arbetsdag började med att jag gick upp kl 06:15 för att hinna dit till 07:00. Sedan åkte vi fem, inklusive vår ledare till dagens arbetsuppgift, som kunde sträcka sig från att rensa ogräs till att klippa och fintrimma gräset på ett fält. Den ledare vi hade var väldigt bra. Hon utstrålade en känsla av lugn och kontroll över situationen och de motgångar vi stötte på hanterade hon professionellt och avslappnat vis. Det bästa med den arbetsplatsen var de människor jag jobbade med och den fina ledningen jag fick från min ledare. Det svåraste med jobbet var att bära tunga maskiner på ryggen under ett x- antal timmar om dagen.

Fördelar

Vi fick skjuts dit vi skulle jobba. Vi tilläts lyssna på musik/podcasts när vi jobbade

Produktiv arbetsmiljö

Produktiv arbete och snabb återkoppling. Utveckling, trivsel på arbetsplatsen, en bra kultur och bra ledarskap är avgörande för engagemanget i verksamheten.

Entusiastiska medarbetare.

Kompetenta arbetsuppgifter. Arbetsglädje och samarbete med kolleger. Inte lön efter prestation.

Fördelar

Bra bidrg för friskvård

Nackdelar

Chefen har inte insyn på enskilda arbetsplatser

Rolig arbets miljö

Hur man gör nöjd arbetsgivarenKomma i tidAtt inte ha ett körkort

Fördelar

Allt va bra

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Linköpings kommun. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

3.9

• Linköpings kommun
  • Det var intressant och lärorikt. Jag kände mig trygg ni min ledare och jag kan verkligen säga att jag trivdes