LINDEX

LINDEX – recensioner om Lön och förmåner

3,7Lön och förmåner

Hittade 12 recensioner som matchade sökningenVisa alla 61 recensioner

bra betalt men inget större ergonomiskt tänk

Fördelen med att arbeta på lager är lönen, det är bra betalt för ganska enkla arbetsuppgifter. Dock monotona uppgifter med viss variation. Jag fick problem med ryggen och dem pratade ej så mycket om hur man ska bära eller arbeta på ett ergonomiskt sätt.

Fördelar

Bra betalt

Nackdelar

Problem med ryggen, monotomt

Mobbing

Mobbing fullkomlig respektlöshet och noll hjälp från chefen. Fruktansvärt skulle aldrig vilja arbeta på just den lindex butiken igen. Lindex är i övrigt ett fantastiskt märke och bra lön och bra personalrabatt. Men just detta lindex är mobbing ett jätte problem och hemskt att arbeta under dessa förhållandena Jag fick ej förlängt trots löfte om förlängning då. Jag sakligt stog upp imot en av pers som mobbade mig!

Fördelar

Per rabatt

Nackdelar

Mobbing

Arbetsklimat är inte helt humant

Var en väldigt hög arbetsbelastning och när vi flaggade fick vi till oss att vi inte klarade av vårt arbete så då kan vi byta arbetsplats. Gav allt till detta företag under många år men var själv bara en bricka i spelet tyvärr.

Fördelar

Bra personalrabatt

Nackdelar

Hierarki

Härliga kollegor

Tight gäng och bra sammanhållning, som ny på jobbet känner du dig som en i gänget väldigt fort.

Fördelar

bra förmåner

Nackdelar

korta arbetspass

Produktiv och positiv arbetsmiljö där alla är välkomna

Min upplevelse var att alla är välkomna där och alla blir sedda, ingen är "dum" för att ha ställt en viss fråga för ingen fråga är dum -en sådan atmosfär är det där. Samtidigt är alla mycket professionella och motiverar en till att vilja göra sitt jobb på bästa sätt. Man har även förtroendet att man utför sitt jobb bra. Luncher och övriga raster är bra fördelat och det finns alltid hjälp att få om något skulle gå fel eller om man undrar över något. Upplärningen den första dagen (dagarna) var bra upplagd och uppstyrd. Den som visar en hur man gör går även genom ett papper där de bockar av allt så de vet att man har gått genom allt med den nya. Jag hade en mycket bra arbetsupplevelse av att ha jobbat på Lindex.

Fördelar

Bra ledare, positiviteten hos alla medarbetare som gör att man pushar sig själv.

Produktiv och rolig arabersmilön

Att man kan har rolig att hjälpa flera mäniskor där och produktiv och rolig arabetsmiliön.

Fördelar

Rolig att hjälpa människor

Nackdelar

inga förmånsr

Bra lön, enkelt men ensidigt och tungt

Bra lön och skönt med fasta tider, dock tungt och ensidigt arbete.

Fördelar

Bra lön och fasta tider

Nackdelar

Tungt, ensidigt

Gav lön

Allt som har med butiksarbete. Jobbade deltid på olika linde runtom i stockholm.

Lagerarbete

En arbetsdag för mig ser ut som så att jag börjar kl 07:00. Nu har jag min huvudavdelning på kosmetikavdelningen, där jag plockar och lagrar in kosmetiskaprodukter. Roterar till en annan avdelning, utlastningen. Där har vi hand om all utlevereras från hela lagret. Jag har fått lära mig mycket, på många olika avdelningar. Jag kan alla avdelningar bra. Ledningen har jag inte så mycket förtroende för. Det känns inte som att idéer och synpunkter inte tas hand om direkt, ibland inte alls. Vilket är tråkigt då vi försöker komma på idéer som kan göra arbetet bättre och smidigare. Mina arbetskollegor är i blandade åldrar och jag kommer bra överens med alla. Det är mycket teamwork och även självständigt arbete. Det svåraste delen av jobbet är att det är svårt att motivera sig eller bli motiverad. Den bästa delen av jobbet är när jag får komma till utlastningen. Där händer det mycket och vi har många deadlines under dagen. Teamwork på den avdelningen är ytterst viktigt.

En rolig och hållbar arbetsgivare

Kvinnan, Framtiden och miljön står i centrum när det gäller Lindex. Mycket pengar satsas på att få en hållbar tillverkning av kläder.

Fördelar

Massage, förmånliga priser i butikerna

Nackdelar

Svårt att söka sej till andra avdelningar

utmanande och spännande arbetsmiljö

Nytänkande och utvecklande , lyhörda och tryggt. Lätt att klättra i karriärstegen om man vill. Trevlig atmosfär hela vägen från huvudkontor, lager ner till butik

Fördelar

personalrabatt

Nackdelar

friskvårdsbidraget

Lindex

Jag tycker om att jobba i klädbutik för jag tycker om kläder. Jag har lärt mig larma ,galeja kläder och sortera varor , häng ut kläder , tom provrum och kassan. Den svåraste den var kassan. Jag lärde mig sälja kläder men jag brukade vara i Butiken fyra timmer . Tiden var inte tillräckligt att lära mig kassan. Det var jag som valde att praktisera och lära mig jobbet . men det var roligt i alla fall. Men jag tycker mycket om att jobba i köttfabrik för att packa kött . när jag jobbade i köttfabrik ,tiden gick så fort . Jag jobbade från kl 7 på morgonen till kl 18:00

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos LINDEX. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

• LINDEX
  • Lön och förmåner