LINDEX

LINDEX – recensioner om Jobbsäkerhet och befordran

3,8Jobbsäkerhet och befordran

Hittade 9 recensioner som matchade sökningenVisa alla 61 recensioner

...Bra arbete

Bra jobb i en trevlig atmosfär. Bra yrkesutbildning.

Fördelar

... Ny arbetserfarenhet

Nackdelar

... ny arbetserfarenhet

Utvecklande och rolig arbetsplats

Högt tempo och mkt eget ansvar Om man ha stort driv finns det många möjligheter att göra karriär och utvecklas Vi gör det tillsammans är en stor företagskultur Bästa delen utav jobbet var att det var en mkt varierad vardag men också att man kände sig mkt delaktig i beslut, att sätta strategier, mål och visioner i ledningsgruppen. Den svåra delen var att hantera stora personalförändringar i teamet, svårt att behålla erfarenhet och kunskap i rollerna pga mkt förflyttningar internt.

Modern och rolig arbetsmiljö

Full fart med mycket kunder och stor omsättning. Tydliga instruktioner kring kassa, butiksarbete. Strukturerat lager och bra kollegor.

Fördelar

Tydlighet

Nackdelar

kväll- och helgjobb. Låg utvecklingsmöjlighet

Bra lön, enkelt men ensidigt och tungt

Bra lön och skönt med fasta tider, dock tungt och ensidigt arbete.

Fördelar

Bra lön och fasta tider

Nackdelar

Tungt, ensidigt

Lärofyll och rolig arbetsplats

En typiskt arbetsdag på Lindex börjar med att man packar upp varor som man sedan galgar upp och hänger ut i butik. Man bemöter alla olika sorters kunder varje dag vilket är väldigt lärorikt då alla bemötanden och situationer är olika. Man sin egen avdelning som man ansvarar för. Ser till att det är påfyllt och städat. Att jobba inom Lindex har lärt mig vikten av god kundservice och att arbeta tillsammans i ett team. Jag är inte heller rädd för att ta eget ansvar och att prova på nya saker. Man lär sig att se lösningar istället för problem. I min roll på Lindex bemöter jag kunder dagligen och jag är flexibel i mina arbetsuppgifter. Jag samarbetar med mina kollegor, coachar och uppmuntrar mina medarbetare samtidigt som jag hela tiden tar ansvar för min egen utveckling och resultat. Det bästa med jobbet är att alla dagar inte är sig lika. Man utvecklas och lär sig nya saker varje dag.

Fördelar

Personalrabatt

utmanande och spännande arbetsmiljö

Nytänkande och utvecklande , lyhörda och tryggt. Lätt att klättra i karriärstegen om man vill. Trevlig atmosfär hela vägen från huvudkontor, lager ner till butik

Fördelar

personalrabatt

Nackdelar

friskvårdsbidraget

Ett företag som man vill kämpa för/med

Inom detta företag arbetar man med utveckling. Man arbetar genom förändringar med utveckling. Via utbildning, möte, personalmöte. Alla nivåer för vara med, vilket gör att alla utvecklas med företaget.

Otrevligt

Allt gick bra, fick bra kritik om allt jag gjorde i butiken, många av kollegorna man fick träffa va snälla och roliga att prata med. Ledaren/chefen va ingen höjdare, klagade på att man inte va tillräckligt glad även fast man tog hand om kunder, kläder i butik och va glad och sa hej till kunderna.

Fördelar

Inget

Nackdelar

Svårt och vara specifik

Bra arbetsplats

Lindex är ett mycket givande arbete med trevliga kunder och underbar personal. Jag lär mig något nytt nästan varje dag och Lindex har ett mycket mycket bra sercive tänk !

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos LINDEX. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

• LINDEX
  • Jobbsäkerhet och befordran