LINDEX

LINDEX – recensioner om Kultur

Hittade 32 recensioner som matchade sökningenVisa alla 61 recensioner

Trygg arbetsplats

Trevlig o trygg arbetsplats. Bra koncept o bra personalpolitik. Jag älskar o trivs jättebra på Lindex, men känner att jag gärna vill jobba heltid eftersom jag lever själv

Fördelar

Tryggt

Nackdelar

Inga heltidstjänster

Mobbing

Mobbing fullkomlig respektlöshet och noll hjälp från chefen. Fruktansvärt skulle aldrig vilja arbeta på just den lindex butiken igen. Lindex är i övrigt ett fantastiskt märke och bra lön och bra personalrabatt. Men just detta lindex är mobbing ett jätte problem och hemskt att arbeta under dessa förhållandena Jag fick ej förlängt trots löfte om förlängning då. Jag sakligt stog upp imot en av pers som mobbade mig!

Fördelar

Per rabatt

Nackdelar

Mobbing

Arbetsklimat är inte helt humant

Var en väldigt hög arbetsbelastning och när vi flaggade fick vi till oss att vi inte klarade av vårt arbete så då kan vi byta arbetsplats. Gav allt till detta företag under många år men var själv bara en bricka i spelet tyvärr.

Fördelar

Bra personalrabatt

Nackdelar

Hierarki

...Bra arbete

Bra jobb i en trevlig atmosfär. Bra yrkesutbildning.

Fördelar

... Ny arbetserfarenhet

Nackdelar

... ny arbetserfarenhet

Härliga kollegor

Tight gäng och bra sammanhållning, som ny på jobbet känner du dig som en i gänget väldigt fort.

Fördelar

bra förmåner

Nackdelar

korta arbetspass

härlig atmosfär

Jag tycker att Lindex är en väldigt rolig och en bra arbetsplats. Du får lära dig väldigt mycket.

Utvecklande och rolig arbetsplats

Högt tempo och mkt eget ansvar Om man ha stort driv finns det många möjligheter att göra karriär och utvecklas Vi gör det tillsammans är en stor företagskultur Bästa delen utav jobbet var att det var en mkt varierad vardag men också att man kände sig mkt delaktig i beslut, att sätta strategier, mål och visioner i ledningsgruppen. Den svåra delen var att hantera stora personalförändringar i teamet, svårt att behålla erfarenhet och kunskap i rollerna pga mkt förflyttningar internt.

Produktivt och en underbar arbetsmiljö

Lindex har lärt mig så mycket, jag har träffat så underbara kollegor och chefer runt om i alla butiker om i Göteborg. Lindex är ett hårt arbetande företag som brinner för sina kunder och medarbetare. Fått enormt mycket kunskap och ser upp till många ledare inom lindex. Lindex öppnade upp en ny värld av det visuella inom butiken för mig som jag idag vill jobba med. Vi hade mycket skratt på jobbet och fanns alltid något att göra!

Rolig och trevlig arbetsmiljö!

Jag hade superkul när jag jobbade på Lindex över sommaren 2019. Supertrevliga kollegor och kunder. Stressigt men inte ohanterbart. Jag kände mig litad på för ansvar och fick lära mig mycket. Bra training och ledning!

Trivdes bra!

Bra företag om man vill utvecklas inom jobbet och många möjligheter att klättra inom företaget

Fördelar

Träffa kunder å personal

Nackdelar

Inga heltidsanställda i butik

Rolig arbets miljö .

Trivs jätte bra med kollegor och kunder .blir jätte glad när jag ger bra service till mina kunder och dem kommer tillbaka och frågar efter mig .

Inspirerande rolig arbetsmiljö.

Bästa delen med arbetet var att få vara del i ett team där vi skapade butiker och mötesplatser för framtidens konsumenter. Många spännande möten med duktiga och ambitiösa medarbetare, i hela koncernen.

Erfarna säljare med bra management.

Helt okej med trevliga kollegor och bra chef, enda problemet var att jag var den enda killen i butiken, vilket känndes konstigt.

okej

Bra arbetslag, Var ett bra första jobb man fick lära sig mycket om butiksvärlden. Men ledningen var inge höjdare otydliga budskap.

Rolig arbetsmiljö

Jag har lärt mig ledarskap, och sälj. Vikten av en bra chef.

Produktiv och positiv arbetsmiljö där alla är välkomna

Min upplevelse var att alla är välkomna där och alla blir sedda, ingen är "dum" för att ha ställt en viss fråga för ingen fråga är dum -en sådan atmosfär är det där. Samtidigt är alla mycket professionella och motiverar en till att vilja göra sitt jobb på bästa sätt. Man har även förtroendet att man utför sitt jobb bra. Luncher och övriga raster är bra fördelat och det finns alltid hjälp att få om något skulle gå fel eller om man undrar över något. Upplärningen den första dagen (dagarna) var bra upplagd och uppstyrd. Den som visar en hur man gör går även genom ett papper där de bockar av allt så de vet att man har gått genom allt med den nya. Jag hade en mycket bra arbetsupplevelse av att ha jobbat på Lindex.

Fördelar

Bra ledare, positiviteten hos alla medarbetare som gör att man pushar sig själv.

Empresa agradável de trabalhar

Nessa empresa eu trabalhei como vendedora por um ano mais ou menos, comecei como praticante e tive a oportunidade de trabalhar por mais um tempo sempre que necessitavam de pessoas para cobrir funcionários fixos. Adorei trabalhar com o público e com MODA, o tipo de trabalho que funcionou muito bem para mim, pois sou muito interessada em moda, porém a concorrência é grande, já que para trabalhar nesse cargo, a empresa não exige curso superior, então, muitas moças e rapazes assim que terminam o colegial, procuram trabalhar como vendedores.

Fördelar

Era a minha segunda opção de profissão

Nackdelar

Concorrência é enorme

produktiv och rolig arbetsmiljö

Roligt och lärorik arbetsplats, ett stort plus med kundbemötande.

Modern och rolig arbetsmiljö

Full fart med mycket kunder och stor omsättning. Tydliga instruktioner kring kassa, butiksarbete. Strukturerat lager och bra kollegor.

Fördelar

Tydlighet

Nackdelar

kväll- och helgjobb. Låg utvecklingsmöjlighet

bra miljö

Jag har Jobbat som lagerarbetare på Lindex i Partille. Jobbat bland annat med att lossa container, köra truck och tomma kartonger till lådor även sortera kläder. och jag trivdes.

Fun workspace

Lindex is a wonderful store to work at. The co workers and you all have the same work goal which is to increase sales for the store and meeting the budget demands. Therefore it is a collaborated effort in the store to meet both individual and overall goals.

Fördelar

fair breaks

Nackdelar

long hours

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos LINDEX. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

• LINDEX
  • Kultur