Recensioner från anställda på LINDEX

Bra jobb i en trevlig atmosfär.
Bra yrkesutbildning.
Fördelar
... Ny arbetserfarenhet
Nackdelar
... ny arbetserfarenhet
Tight gäng och bra sammanhållning, som ny på jobbet känner du dig som en i gänget väldigt fort.
Fördelar
bra förmåner
Nackdelar
korta arbetspass
Bra och roligt företag att arbeta för. Jag hade kul på jobbet.
Jag tycker att Lindex är en väldigt rolig och en bra arbetsplats. Du får lära dig väldigt mycket.
Högt tempo och mkt eget ansvar
Om man ha stort driv finns det många möjligheter att göra karriär och utvecklas

Vi gör det tillsammans är en stor företagskultur

Bästa delen utav jobbet var att det var en mkt varierad vardag men också att man kände sig mkt delaktig i beslut, att sätta strategier, mål och visioner i ledningsgruppen.

Den svåra delen var att hantera stora personalförändringar i teamet, svårt att behålla erfarenhet och kunskap i rollerna pga mkt förflyttningar internt.
Lindex har lärt mig så mycket, jag har träffat så underbara kollegor och chefer runt om i alla butiker om i Göteborg. Lindex är ett hårt arbetande företag som brinner för sina kunder och medarbetare. Fått enormt mycket kunskap och ser upp till många ledare inom lindex. Lindex öppnade upp en ny värld av det visuella inom butiken för mig som jag idag vill jobba med. Vi hade mycket skratt på jobbet och fanns alltid något att göra!
Jag hade superkul när jag jobbade på Lindex över sommaren 2019. Supertrevliga kollegor och kunder. Stressigt men inte ohanterbart. Jag kände mig litad på för ansvar och fick lära mig mycket. Bra training och ledning!
Bra företag om man vill utvecklas inom jobbet och många möjligheter att klättra inom företaget
Fördelar
Träffa kunder å personal
Nackdelar
Inga heltidsanställda i butik
Den ena dagen är aldrig den andra lik.Mycket varierande arbetsuppgifter. Kul med väldigt mycket kundmöten
Trivs jätte bra med kollegor och kunder .blir jätte glad när jag ger bra service till mina kunder och dem kommer tillbaka och frågar efter mig .
Plocka kläder och ta emot varor eller köra truck, ganska under stimulerande. Men bra första jobb!
Bästa delen med arbetet var att få vara del i ett team där vi skapade butiker och mötesplatser för framtidens konsumenter. Många spännande möten med duktiga och ambitiösa medarbetare, i hela koncernen.
Helt okej med trevliga kollegor och bra chef, enda problemet var att jag var den enda killen i butiken, vilket känndes konstigt.
Bra arbetslag, Var ett bra första jobb man fick lära sig mycket om butiksvärlden. Men ledningen var inge höjdare otydliga budskap.
Jag har lärt mig ledarskap, och sälj. Vikten av en bra chef.
Min upplevelse var att alla är välkomna där och alla blir sedda, ingen är "dum" för att ha ställt en viss fråga för ingen fråga är dum -en sådan atmosfär är det där. Samtidigt är alla mycket professionella och motiverar en till att vilja göra sitt jobb på bästa sätt. Man har även förtroendet att man utför sitt jobb bra. Luncher och övriga raster är bra fördelat och det finns alltid hjälp att få om något skulle gå fel eller om man undrar över något. Upplärningen den första dagen (dagarna) var bra upplagd och uppstyrd. Den som visar en hur man gör går även genom ett papper där de bockar av allt så de vet att man har gått genom allt med den nya. Jag hade en mycket bra arbetsupplevelse av att ha jobbat på Lindex.
Fördelar
Bra ledare, positiviteten hos alla medarbetare som gör att man pushar sig själv.
Att man kan har rolig att hjälpa flera mäniskor där och produktiv och rolig arabetsmiliön.
Fördelar
Rolig att hjälpa människor
Nackdelar
inga förmånsr
Att jobba på Lindex har jag lärt mig mycket av! Ett exempel är hur man bemöter en kund på bästa sett. Och där har jag också sett hur mycket jag utvecklats som person, bland annat i sättet jag uttalar och rör mig.
älskar det, bra kedja. Man lär sig mycket. absolut ett brA jobb
Fördelar
allt
Nackdelar
inget
Nessa empresa eu trabalhei como vendedora por um ano mais ou menos, comecei como praticante e tive a oportunidade de trabalhar por mais um tempo sempre que necessitavam de pessoas para cobrir funcionários fixos. Adorei trabalhar com o público e com MODA, o tipo de trabalho que funcionou muito bem para mim, pois sou muito interessada em moda, porém a concorrência é grande, já que para trabalhar nesse cargo, a empresa não exige curso superior, então, muitas moças e rapazes assim que terminam o colegial, procuram trabalhar como vendedores.
Fördelar
Era a minha segunda opção de profissão
Nackdelar
Concorrência é enorme
Roligt och lärorik arbetsplats, ett stort plus med kundbemötande.