LINDEX

Recensioner från anställda på LINDEX

Hittade 46 recensioner som matchade sökningenVisa alla 61 recensioner

Trygg arbetsplats

Trevlig o trygg arbetsplats. Bra koncept o bra personalpolitik. Jag älskar o trivs jättebra på Lindex, men känner att jag gärna vill jobba heltid eftersom jag lever själv

Fördelar

Tryggt

Nackdelar

Inga heltidstjänster

Mobbing

Mobbing fullkomlig respektlöshet och noll hjälp från chefen. Fruktansvärt skulle aldrig vilja arbeta på just den lindex butiken igen.Lindex är i övrigt ett fantastiskt märke och bra lön och bra personalrabatt. Men just detta lindex är mobbing ett jätte problem och hemskt att arbeta under dessa förhållandenaJag fick ej förlängt trots löfte om förlängning då. Jag sakligt stog upp imot en av pers som mobbade mig!

Fördelar

Per rabatt

Nackdelar

Mobbing

Arbetsklimat är inte helt humant

Var en väldigt hög arbetsbelastning och när vi flaggade fick vi till oss att vi inte klarade av vårt arbete så då kan vi byta arbetsplats. Gav allt till detta företag under många år men var själv bara en bricka i spelet tyvärr.

Fördelar

Bra personalrabatt

Nackdelar

Hierarki

bra betalt men inget större ergonomiskt tänk

Fördelen med att arbeta på lager är lönen, det är bra betalt för ganska enkla arbetsuppgifter. Dock monotona uppgifter med viss variation. Jag fick problem med ryggen och dem pratade ej så mycket om hur man ska bära eller arbeta på ett ergonomiskt sätt.

Fördelar

Bra betalt

Nackdelar

Problem med ryggen, monotomt

...Bra arbete

Bra jobb i en trevlig atmosfär. Bra yrkesutbildning.

Fördelar

... Ny arbetserfarenhet

Nackdelar

... ny arbetserfarenhet

Härliga kollegor

Tight gäng och bra sammanhållning, som ny på jobbet känner du dig som en i gänget väldigt fort.

Fördelar

bra förmåner

Nackdelar

korta arbetspass

Bra

Bra och roligt företag att arbeta för. Jag hade kul på jobbet.

härlig atmosfär

Jag tycker att Lindex är en väldigt rolig och en bra arbetsplats. Du får lära dig väldigt mycket.

Utvecklande och rolig arbetsplats

Högt tempo och mkt eget ansvar Om man ha stort driv finns det många möjligheter att göra karriär och utvecklas Vi gör det tillsammans är en stor företagskultur Bästa delen utav jobbet var att det var en mkt varierad vardag men också att man kände sig mkt delaktig i beslut, att sätta strategier, mål och visioner i ledningsgruppen. Den svåra delen var att hantera stora personalförändringar i teamet, svårt att behålla erfarenhet och kunskap i rollerna pga mkt förflyttningar internt.

Produktivt och en underbar arbetsmiljö

Lindex har lärt mig så mycket, jag har träffat så underbara kollegor och chefer runt om i alla butiker om i Göteborg. Lindex är ett hårt arbetande företag som brinner för sina kunder och medarbetare. Fått enormt mycket kunskap och ser upp till många ledare inom lindex. Lindex öppnade upp en ny värld av det visuella inom butiken för mig som jag idag vill jobba med. Vi hade mycket skratt på jobbet och fanns alltid något att göra!

Rolig och trevlig arbetsmiljö!

Jag hade superkul när jag jobbade på Lindex över sommaren 2019. Supertrevliga kollegor och kunder. Stressigt men inte ohanterbart. Jag kände mig litad på för ansvar och fick lära mig mycket. Bra training och ledning!

Trivdes bra!

Bra företag om man vill utvecklas inom jobbet och många möjligheter att klättra inom företaget

Fördelar

Träffa kunder å personal

Nackdelar

Inga heltidsanställda i butik

utvecklande, varierande

Den ena dagen är aldrig den andra lik.Mycket varierande arbetsuppgifter. Kul med väldigt mycket kundmöten

Rolig arbets miljö .

Trivs jätte bra med kollegor och kunder .blir jätte glad när jag ger bra service till mina kunder och dem kommer tillbaka och frågar efter mig .

Enkelt jobb

Plocka kläder och ta emot varor eller köra truck, ganska under stimulerande. Men bra första jobb!

Inspirerande rolig arbetsmiljö.

Bästa delen med arbetet var att få vara del i ett team där vi skapade butiker och mötesplatser för framtidens konsumenter. Många spännande möten med duktiga och ambitiösa medarbetare, i hela koncernen.

Erfarna säljare med bra management.

Helt okej med trevliga kollegor och bra chef, enda problemet var att jag var den enda killen i butiken, vilket känndes konstigt.

okej

Bra arbetslag, Var ett bra första jobb man fick lära sig mycket om butiksvärlden. Men ledningen var inge höjdare otydliga budskap.

Rolig arbetsmiljö

Jag har lärt mig ledarskap, och sälj. Vikten av en bra chef.

Produktiv och positiv arbetsmiljö där alla är välkomna

Min upplevelse var att alla är välkomna där och alla blir sedda, ingen är "dum" för att ha ställt en viss fråga för ingen fråga är dum -en sådan atmosfär är det där. Samtidigt är alla mycket professionella och motiverar en till att vilja göra sitt jobb på bästa sätt. Man har även förtroendet att man utför sitt jobb bra. Luncher och övriga raster är bra fördelat och det finns alltid hjälp att få om något skulle gå fel eller om man undrar över något. Upplärningen den första dagen (dagarna) var bra upplagd och uppstyrd. Den som visar en hur man gör går även genom ett papper där de bockar av allt så de vet att man har gått genom allt med den nya. Jag hade en mycket bra arbetsupplevelse av att ha jobbat på Lindex.

Fördelar

Bra ledare, positiviteten hos alla medarbetare som gör att man pushar sig själv.

Produktiv och rolig arabersmilön

Att man kan har rolig att hjälpa flera mäniskor där och produktiv och rolig arabetsmiliön.

Fördelar

Rolig att hjälpa människor

Nackdelar

inga förmånsr

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos LINDEX. Vår community är redo att svara.Ställ en fråga

• LINDEX