Lidl Sverige

Recensioner från anställda som Butiksbiträde på Lidl Sverige

Butiksbiträde7 recensioner
Bidrog till mycket goda erfarenheter och var väldigt engagerande. De överordnade var snälla samt tydliga med sina instruktioner.
Lidl lödde Lödde erbjöd en del olika värjerande arbets uppgifter.
På Lidl och Netto hjälpte jag kunder och jobbade med varierade arbetsuppgifter som varuplock med kyl, frys/kolonial, frukt och bröd. Jag städade och plockade. Har också erfarenheter av handel från mitt hemland Syrien där jag sålde damkläder och drev två egna butiker och hade fyra personer anställda. Jag skötte inköp och alla förekommande arbetsuppgifter när man driver en verksamhet. Jag är en positiv och glad person som älskar mötet med kunden service. Utifrån min utbildning har jag lärt mig att en ”nöjd kund” är den viktigaste länken till kvalitet. Jag älskar att hjälpa människor och har en bra prioriteringsförmåga. Jag kan bidra med kunskaper från handeln och jag är glad och vill jobba och vill visa att jag är bra på att jobba! Jag jobbar effektivt och klagar aldrig på arbetsuppgifter jag får. Jag ser alltid till att uppgifter jag gör blir genomförda.
lätt jobb, trevliga personal, tiden går snabbt....
Fördelar
Bra rast
Nackdelar
All bra
Jobbade här väldigt kort och intensivt. Lärde mig mycket om ansvar och att ta egna initiativ. Ledning och arbetskollegor var bra.
Arbetet innefattade väldigt mycket olika arbetsuppgifter.
Jag fick lära mig hur man packar upp varor och min arbetskollegor var snälla. Det bästa med jobbet var att få träffa folket,och jobba med dina kollegor.
Fördelar
fika
Nackdelar
nej