Lidl Sverige
Recensioner från anställda på Lidl Sverige

Högt tempo och stressigt

5 februari 2020
Väldigt högt tempo, där man måste vara alert samt stresstålig.
21 maj 2018
Varuplock, städning och hjälpte kunder, kassa (Tidigare anställd) - Örebro
På Lidl och Netto hjälpte jag kunder och jobbade med varierade arbetsuppgifter som varuplock med kyl, frys/kolonial, frukt och bröd. Jag städade och plockade. Har också erfarenheter av handel från mitt hemland Syrien där jag sålde damkläder och drev två egna butiker och hade fyra personer anställda. Jag skötte inköp och alla förekommande arbetsuppgifter när man driver en verksamhet. Jag är en positiv och glad person som älskar mötet med kunden service. Utifrån min utbildning har jag lärt mig att en ”nöjd kund” är den viktigaste länken till kvalitet. Jag älskar att hjälpa människor och har en bra prioriteringsförmåga. Jag kan bidra med kunskaper från handeln och jag är glad och vill jobba och vill visa att jag är bra på att jobba! Jag jobbar effektivt och klagar aldrig på arbetsuppgifter jag får. Jag ser alltid till att uppgifter jag gör blir genomförda.
27 maj 2020
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) - Saltsjö-Boo
Många som jobbar bryr inte om sina uppgifter. Därför de lämnar många ansvar på personen som behöver jobba och ha sin ansvar på sitt jobb.
19 maj 2020
Lagermedarbetare (Tidigare anställd) - Rosersberg
Jobbade 4 år på Rosersberg lager i all avdelningar. Behandlar folk som djur och tjurar pengar från lönen . Om någon klaga över då får ingen fast jobb. Aldrig rekommendera någon köpa mat från Lidl. Finns skit mycket råttor i hela laget. Lidl säljer även allt kross mat som har hygien.