Lidköpings Kommun

Recensioner från anställda på Lidköpings Kommun

Frihet under ansvar. Stöd från chefer. Högt till tak...man kan diskutera olika frågor
Har inte mycket positivt att berätta om vore sig ledarskapet samt kollegorna de anställer, handlar mycket om "svåger-politik" samt en hög icke-kompetent medarbetar pool.
Nackdelar
Dålig ledarskap, ingen beredskap, ovilja att ta ansvar samt beslut
Grodden är en bra arbetsplats med mycket möjligheter att utvecklas. Jag har lärt mig mycket och mitt samarbete med vår chef är mycket stimulerande.
Lidköpings kommun är en väldigt trevlig kommun att jobba i. Men sen vi införde heltid vilket jag tycker är mkt bra i sig att alla ska få möjlighet att arbeta heltid., så har det blivit en stämning bland personal som inteballtid är så god. Det tar på krafter att arbeta varannan helg o få veta att om man söker semester en helg får man jobba en annan helg. O detta har för mig gjort att det är tråkigt att all energi man ska lägga på de gamla läggs på att diskutera sådana saker. Jag jobbar idag heltid o det tycker jag är toppen! Men det är allt ”gnäll” om semestrar heltid o s v som tyvärr gör att man tröttnar. Jag tycker också att servar tråkigt att man inte får utnyttja sin kompetens när man har utbildat sig.
Fördelar
Att man har möjlighet att jobba heltid utan att jaga tid!
Nackdelar
Mkt tjafs om semester på helg
tragiskt att så mycket kan sitta i väggarna får hoppas för alla att det kan tvättas bort
Fördelar
Bra kollegor
Nackdelar
Cheffixerat
Tuff äldrevård och stundtals stressigt. Tufft att arbeta som timvikarie.
Fördelar
Nackdelar
Arbetstider
oftast går vi kort om personal, händer inte så mycket, tiden går väldigt långsam. hur ska man hålla rent lokalen, lära ut barnana simma. arbetskollegor: de flesta hjälpsamma och snälla. går kort om personal på jobbet. träffa folk.
Fördelar
tränar gratis.
Nackdelar
obekväma arbetstider.
Se fler recensioner av Lidköpings Kommun