Levi Strauss & Co. recensioner av medarbetare

Lagerarbete (Tidigare anställd) –  Helsingborg4 december 2017
planering
hur man plockar arbetsorder
arbetskamraterna
Hjälpte den här recensionen dig?JaNejRapportera
utvecklades som person
Visual Merchandising (Tidigare anställd) –  Borlänge kommun13 april 2016
Detta var mitt första jobb i butik, gick snabbt från Säljare till att bli Visual Merchandising, fick möjlighet att gå på utbildning i Stockholm 1 gång per år, vilket var mycket givande.

Växte otroligt mycket som person, då även Levis jobbar väldigt mycket med kundbemötande och siffror. Gick från att vara helt ovetande i vad alla jeans modeller hette och innebar, till att bli ett proffs. hade tillgång till symaskin så la upp jeans, och sydde in dem.

Fick mycket fina komplimanger både från de högre uppsatta till kunder om utseendet i butiken som jag kämpat mycket med. Gillade att det var så blandade åldrar på kunderna.

Tog även initiativ att lära mig mer om chefs jobbet, med dokumentationer osv (utifall chefen någon gång var sjuk) fick även chansen och förtroendet att jobba som vikarierande butikschef en månad innan jag fick nytt jobb, vilket jag gillade väldigt mycket.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7NejRapportera
Arbetsplatskultur
Trivsam miljö med kollegor som jag trivdes mycket med
Butikssäljare/Visual merchandiser (Tidigare anställd) –  Göteborg,5 oktober 2015
En rolig miljö att arbeta på där man har fler kollegor då jag arbetade i ett varuhus.
Roligast, att träffa så mycket olika kunder som möjligt och bygga en relation med denna.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 2Rapportera
Bra!
Store Manager (Tidigare anställd) –  Stockholm, AB10 september 2013
Bra arbetsplats, bra tider, ledning och helt okej arbetstider. Rabatt på kläder och en del visningar per år.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 1Rapportera

Se fler Levi Strauss & Co. recensioner

Ianspråktagen profil

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Levi Strauss & Co.. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,9