Levi Strauss & Co.

Recensioner från anställda på Levi Strauss & Co.

Levis var en rolig fartfylld arbetsplats med ett stort flow av människor. De lade ner mycket resurser på att lära mig sälja och att arbeta med logistisk och försäljningssiffror. Ledningen hade god insikt i arbetet i butiken och följde regelbundet upp med sin personal för att försäkra sig om att de både trivdes och utvecklades.
Fördelar
Bonusar, Ob timmar, Rabatter inom koncernen
Nackdelar
Korta lunchraster
planeringhur man plockar arbetsorderarbetskamraterna
Detta var mitt första jobb i butik, gick snabbt från Säljare till att bli Visual Merchandising, fick möjlighet att gå på utbildning i Stockholm 1 gång per år, vilket var mycket givande. Växte otroligt mycket som person, då även Levis jobbar väldigt mycket med kundbemötande och siffror. Gick från att vara helt ovetande i vad alla jeans modeller hette och innebar, till att bli ett proffs. hade tillgång till symaskin så la upp jeans, och sydde in dem. Fick mycket fina komplimanger både från de högre uppsatta till kunder om utseendet i butiken som jag kämpat mycket med. Gillade att det var så blandade åldrar på kunderna. Tog även initiativ att lära mig mer om chefs jobbet, med dokumentationer osv (utifall chefen någon gång var sjuk) fick även chansen och förtroendet att jobba som vikarierande butikschef en månad innan jag fick nytt jobb, vilket jag gillade väldigt mycket.
En rolig miljö att arbeta på där man har fler kollegor då jag arbetade i ett varuhus. Roligast, att träffa så mycket olika kunder som möjligt och bygga en relation med denna.
Bra arbetsplats, bra tider, ledning och helt okej arbetstider. Rabatt på kläder och en del visningar per år.
Se fler recensioner av Levi Strauss & Co.