Lessebo Kommun

Recensioner från anställda på Lessebo Kommun

Det enda dåliga med detta arbetet är att man Ibland känner man sig obekväm på grund av att flera personer vill ha hjälp samtidigt då får vi som jobbar att gå hit och dit.
Mycket bra tycker jag,man lär sig mycket om jobbet. Jag trivs på min arbetes plats. Skulle ge en vän ett tips och jobba inom Lessebo kommun. Bra lön bra servis. Kan inte klaga på något annat faktiskt i denna kommun.
Fördelar
Älskar och jobb inom Lessebo kommun
Bra arbetstider med bra bemötande av de flesta arbetskamraterna. Jag byggde upp mitt självförtroende och stärktes som människa. Lärde mig att lita på mig själv och min förmåga att utföra uppgifter som jag aldrig utfört förr. Svåraste är när det blir missförstånd och dålig kommunikation mellan arbetsgivare och arbetstagare. Älskade att jobba med ungdomar/vuxna/äldre.
Fördelar
flexibla tider
Nackdelar
att behöva sluta
Jag är en 46-årig man och har tre vuxna barn, 19, 21 och 22 år gamla. Jag har en bred arbetslivserfarenhet från olika branscher där jag arbetat med en mängd olika saker runt om i Sverige. Har arbetat som träindustri, metall industri, bryggeriarbetare, verkstadsarbetare, på frysanläggning, på bageri. Jag har arbetat i Skåne, Blekinge, Medelpad och Småland. Jag är en praktisk, händig och social person som har lätt för att få kontakt med andra. Jag gillar nya arbetsuppgifter och har lätt för att lära mig nya saker. Jag är inte rädd för att jobba och kan arbeta oregelbundna arbetstider. På flera av jobben har jag arbetat skift.
ingen kommentar! Jag kan inte kommentera! Bra, bra, bra............... ......................
Fördelar
vår i Kosta
Nackdelar
????