Recensioner från anställda på Lernia

Helt ok men osäkert. Kunde vara lite tydligare på hur vi skulle jobba och hur mycket en skulle få för lön.
Fördelar
Fri
Nackdelar
Inte fri
En trevlig arbetsplats med trevliga arbetskollegor.
Fördelar
Gratis frukost
Jobbade inom industri vilket har bidragit till mitt intresse angående industriell ekonomi och logistik
Bra lärare. Lärde sig massor. Tog tjänsteledigt från jobbet i stockholm. Och hoppade på utbildningen. Bästa jag gjort. Trivs extremt bra i dagsläget. Men behöver nya utmaningar
Goda arbetsrelationer bland kollegor. Frihet under ansvar.
Eftersom jag var själv och ansvarade för allting; från kontakter med arbetsförmedlingen till undervisning i Kärnämnen på gymnasienivå och sva för nyanlända, var arbetsförhållande bra. Trots att jag hade 35 elever inalles. Arbetschefen -erna sjabblade bort de goda relationerna med vår uppdragsgivare. För att dölja detta anklagade de mig för misstänkt sexuellt ofredande på annan anställd. Jag svarade med en polisanmälan och de - cheferna - kom inte ihåg någonting. Jag fick 11 mån lön i avgångsvederlag. Nu finns inte Lernia kvar i det område jag jobbade i. Eftersom af gillade mig....
Det är roligt. jag lärde mig flera saker om svets som jag fick av min lärare eftersom han har erfaranhet för 30 år sedan.
Fördelar
Bra lärare
Nackdelar
Det finns inte
Roligt jobb med varierande uppgifter, man har lärt sig att både jobba i arbetsgrupp och jobba ensam med stort eget ansvar. Eftersom jag har truckkort så är möjligheten att få ett bredare arbetsområde större och det är kul.
Fördelar
Tillgång till att få träna och motionera
En typisk arbetsdag är en bra dag när jag får arbeta med det jag älska så som att ta hand om andra som har ett behov. Mina kolleger är också en stor del av min fina dag. Det svåraste med detta arbetet är att man alltid fäster sig lite extra för någon som inte alltid kommer att finnas kvar.. Det bästa är att man går hem och känner att man har varit till nytta uteliggare en dag. Det finns ett talesättet som jag älskar och alltid använder på mig själv. Man är aldrig för go för att göra vad man kan. och det är mitt motto. MVH Susanna
Fördelar
Jag får göra det jag 'älska att arbeta med.
Nackdelar
Känner ingen just nu
working as translator is fun but it requires skills and accuracy , you have to be good at what you are doing and knows exactly what you are doing , no mistakes
Självständigt arbete med eget ansvar. Arbeta självständigt med hjälp av personal på fabriken. Kunnig personal. Den svåraste delen är att det är nytt den bästa delen är att det är nytt.
Fördelar
Variation
Nackdelar
jobbade med skifta hjul på bil det va väldigt bra att jobba på Wefa däck i Trollhättan . bra arbetskollegor att jobba med .
Fördelar
lätt att komma ut på jobb
Nackdelar
dom har svårt att förstå att man inte kan ta alla jobb
bra arbetskollegor men svåraste att man lyfta hela tiden. kunde komma överens och byta tider med de andra.
Nackdelar
tunga lyfter
Jag är en hårt jobbande och ambitiös person med ett stort sinne för humor. Jag har som mål att delta i ett maraton och gillar att bli utmanad. Jag skulle kalla mig för en människoperson som lätt blir omtyckt och förstår sig på andra. Jag hoppas kunna ta på mig ett större ansvar och bli en viktig resurs för ert team.
grunderna är lagda, nu behöver jag rutin..Lite kött på benen jobbat på alla andra stationer inom serviceyrken.
Personligt och bra kontakt och uppföljning från konsultchefen som känns genuin och är mycket uppskattad av oss som konsulter.
Det var stimulerande att få prova olika arbetsplatser men samtidigt otryggt att inte veta från den ena dagen till den andra. Jag har lär mig mycket i alla nya möten som jag gjort och att vara ödmjuk inför nya arbetsuppgifter.
Fördelar
gratis arbetskläder
Nackdelar
att man plötsligt blev omplaserad från den ena dagen till den andra
Trivdes bra med mina kollegor och arbetsuppgifter. En typisk arbetsdag bestod av att registrera ordrar.
Trevliga, samarbetsvilliga kollegor. Dagliga möten med arbetsledare om vad som hänt under dagen och vad som sker framöver. Även om det fanns tillfälliga arbetstoppar så arbetade alla som ett team för att optimera flödet.
Fördelar
Trevliga kollegor
Nackdelar
Tillfälliga arbetstoppar.
bra ställe till en början men blev sämre när man inte viste var man skulle va och jobba i slutet
Företaget visade god kunskap om uthyrningsverksamhet, proffissionella och väldigt måna om att man trivdes och hade rätt verktyg för uppgiften.
Fördelar
Lätt att få kontakt med sin chef och få information.