KOOPERATIVET OLJA

Recensioner från anställda på KOOPERATIVET OLJA

Jag gillar företaget och hur dom jobbar. Däremot skär det sig när kollegorna i teamet krockar och när det blir konflikter med arbetsledaren. Mycket tråkigt.
Mycket beror på vilken brukare man får. Bra förmåner och utbildningar. Bra lön.
Ett väldigt hierkiskt styrt företag. Där anställda är rädda för vdn och om man säger emot då åker man ut.
Fördelar
Friskvård
Kooperativer Olja behandlar sina assistenter precis hur de vill. De tillåter assitenter jobba långt över de timmar som är godtjänt och lönen är kass oavsett om du har kompetens och utbildning för jobbet. Om du vill yttra din åsikt och berätta hur du upplever arbetsmiljön, då har du inte valt rätt kooperativ. Är det inte en delad åsikt så riskerar du att ej få arbeta kvar. Jag rekommenderar inte att arbeta för dessa hjärtlösa individer. Speciellt inte om de söker personal i Vetlanda.
Fördelar
Friskvård
Nackdelar
Behandlar sina anställda orättvist, otrygg anställning.
delade medicin , använder maskin,till ex. hostmaskin, suggmaskin tvätta klädningen. .promenad ... pratar med doktorn
Kooprativet-Olja har inte fast lön och utan det pendlar beroende på hur mycket du jobbar(timmar).
Fördelar
Gratis friskvård
Start 7.30 Uppstigning, frukost, dusch Promenad eller aktivitet Laga lunch Promenad eller besök fotvård sjukhus tandläkare Arbetsdagen slut 16,30 Jobbar även sovade jour 16,30 -7,30 Vara aktiv och ta hand om människor på rätt sätt Jobbar alltid själv Tungt jobb Vara positiv och få dem man jobbar med att vara positiva i sin vardag