Kjell & Company
Recensioner från anställda på Kjell & Company

Den perfekta arbetsplatsen.

20 juni 2019
Söker du ett arbete där teamwork, kommunikation och positivet är viktigt? Då behöver du inte leta längre.

Du tror att du har stenkoll på teknik, för att du installerade en "high-tech" router, men när du kommer in i yrket så inser du att du inte har koll på någonting inom teknik världen.

Men oroa dig inte, finns intresset och brinner du för teknik så kommer du komma långt.

Jag har träffat dem bästa kollegorna som blivit nya vänner via detta företag, utvidgat mina kunskaper inom det mesta inom teknik men, som sagt så lär du dig något nytt varje dag.
Fördelar
Utbildning, provision, personalköp på de flesta produkter.
Nackdelar
Olika rutiner i butiker leder till förvirring.
6 april 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Hässleholm
Jobbet på Kjell & Company är jättetrevligt. Man har goda chanser att jobba sig uppåt i företaget och finns mycket utbildningar man kan gå. Man är väldigt nära med sina kollegor och strävar alltid efter att göra sitt bästa och hjälpa varandra. Jag har lärt mig jättemycket om samarbete och speciellt teknik. Den bästa delen med jobbet är hur mycket utvecklingsmöjligheter där finns. Det svåraste är att lära sig sortimentet och ha kunskap om allt man säljer.
25 februari 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Karlstad
En bra arbetsplats som inte är rädd för att ta in unga och ambitiösa själar. Förutom att man lär sig en hel del om hemelektronik så hjälper företag och närmaste chefer till med att utvecklas som både säljare och person.
5 februari 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Borås
Trivdes bra. Hade turen att få en väldigt bra butikschef och kollegor. Lite tråkigt att det har börjats snåla in på utbildningar.