Kjell & Company
Recensioner från anställda på Kjell & Company

Bra arbetsmiljö

3 maj 2019
Att jobba på Kjell & Company innebär att få lära sig allt inom teknik, att få hjälpa kunder i alla åldrar och att få ta del att hjälpa företaget utvecklas.
Ledningen hjälper alltid till om man har frågor och det är lätt att få kontakt med dem.

Kollegorna är alltid trevliga och vi ser varandra som vänner där alla hjälper alla om problem skulle uppstå.

Man får lära sig att handskas med alla typer av kunder, och får varje dag göra folk glada p.g.a servicen.

Den bästa delen med jobbet är att få se kunden lämna med ett leende och tacka för den fina servicen, och att då veta att man gjort den personens dag bättre.
Fördelar
Att få göra folks vardagar bättre.
Nackdelar
Vi har inga tjänster, såsom att åka hem till folk och hjälpa med installationer.
6 april 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Hässleholm
Jobbet på Kjell & Company är jättetrevligt. Man har goda chanser att jobba sig uppåt i företaget och finns mycket utbildningar man kan gå. Man är väldigt nära med sina kollegor och strävar alltid efter att göra sitt bästa och hjälpa varandra. Jag har lärt mig jättemycket om samarbete och speciellt teknik. Den bästa delen med jobbet är hur mycket utvecklingsmöjligheter där finns. Det svåraste är att lära sig sortimentet och ha kunskap om allt man säljer.
25 februari 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Karlstad
En bra arbetsplats som inte är rädd för att ta in unga och ambitiösa själar. Förutom att man lär sig en hel del om hemelektronik så hjälper företag och närmaste chefer till med att utvecklas som både säljare och person.
21 juli 2012
Plockare (Tidigare anställd) - Malmö centrallager
Dagarna såg ungefär lika ut. Det ända som skilljer dagarna åt var plock ställen.Mycket bra arbets kolleger trots den stora åldersskillnaden. fredags städningen.
Fördelar
arbetstiderna
Nackdelar
monotont arbete