KidsBrandStore

Recensioner från anställda på KidsBrandStore

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ett företag där det går att klättra. Visar man vilja så kan man gå hur långt som helst. Otroligt fina kollegor!
Fördelar
flexibilitet, trevlig miljö
Den positiva sidan med att arbeta på Kidsbrandstore är att mina arbetsgivare alltid litat på mig och att jag på bästa sätt kan utföra mina arbetsuppgifter. Jag var med från början när butiken startade och fick ta många egna initiativ vilket är något jag trivs väldigt bra med. Jag lärde mig att arbeta i Mac och med photoshop vilket jag inte tidigare hade någon erfarenhet av. Det är det mest utvecklande med jobbet på Kidsbrandstore.se. Ledningen kunde vara bättre men samtidigt har jag alltid kommit väldigt bra överens med mina chefer och vi har haft en bra kommunikation. Jag hade önskat att ha fler kollegor då vi från början bara var två stycken personer som inte hade mycket gemensamt. Det finns ingen speciell företagskultur då det är ett litet familjeföretag. Det svåraste är och var även tidigare att olika besked som till exempel prissättning av varor är inkonsekvent. Det går lite ihop med den dåliga ledningen och att pga diverse orsaker fungerar inte alltid datasystem som det bör.