Recensioner från anställda på KFX

När jag började som konsult på KFX HR-partner hade jag en del fördomar om branschen. Men KFX visade raka motsatsen och varit en trygg arbetsgivare. De är seriösa, engagerade och uppmärksammar allt. De har alltid lyssnat och funnit till hands, oavsett fråga eller fundering. Hos KFX betyder man något.

Jag rekommenderar KFX till alla jag känner!
Fördelar
Engagerade
Jag arbetade under ca. 1 år hos KFX som Konsult och dom hjälpa mig att hitta rätt arbetsgivare, dom bästa kollegorna och mitt drömjobb! Hade en fantastisk Konsultchef som stöttade mig, bjöd mig på lunch och fans där. KFX var en mycket bra arbetsgivare som jag kan rekommendera och som jag gärna skulle kunna blir anställd hos igen.
Fördelar
Bra chef, bra villkor, proffsiga, nära och stöttande arbetsgivare
Dagarna på KFX kunde se olika ut då jag arbetade som konsult på diverse olika företag.
Som anställd på KFX kände jag mig alltid trygg och uppskattad. Min anställning på KFX ser jag som en bra merit då jag lärde mig diverse olika arbetsuppgifter som kommer vara nödvändiga för framtida jobb. Samtidigt lärde jag mig att anpassa mig efter den arbetsplats jag befann mig på.

Den svåraste delen av jobbet var även den mest lärorika. Vissa veckor kunde jag vara på fem olika företag. Därav kände man sig ibland osäker, och saknaden efter kollegor var stor.
Jag har varit anställd hos KFX (Kontorsfixarna) under ett år och sedan gick min anställning över till kunden. Upplever KFX som professionell, kunnig, och hjälpsam arbetsgivare.

Jag hade en fin relation till min konsultchef som förstod mig och stöttade mig när de behövdes.
Fördelar
Relation, professionell, erfarenhet
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos KFX. Vår community är redo att svara.
4,8
KFX recensioner per jobbtitel