Key Solutions

Recensioner från anställda som Coach på Key Solutions

Key Solutions är en plats där möjligheter skapas av hård arbete. Jag har aldrig tidigare haft en högre lön än den jag har fått här. Man har kollegor och en ledning som alltid pushar dig till att bli ännu bättre. Vilket gör att man blir motiverad till att sätta upp höga mål och på så sätt kan du tjäna en väldigt bra lön. Jag har tyvärr valt att gå vidare pga juridikstudier efter två fantastiska år på Key. Jag har kunnat spara otroligt mycket pengar för att nu kunna ta tag i en annan dröm jag har. Jag rekommenderar Key till dig som verkligen är ute efter att tjäna bra med pengar och även skapa en karriär och utveckling inom försäljning.
Fördelar
att man kan tjäna grymt bra med pengar
Jag arbetade på Key Solutions i drygt ett år, och valde att säga upp mig då jag kom in på min drömutbildning. Jag har lärt mig verkligen så mycket på Key Solutions, mer än vad jag hade förväntat mig, så jag kan gå därifrån med stolthet, väldigt goda minne och ett bagage md större erfarenheter inom försäljning. Ledare och kollegor har varit utöver det extra, man finner inte så underbara människor överallt. Kan varmt rekommendera Key för dig som vill utvecklas och skapa nya erfarenheter samt få en till extra familj.
Fördelar
kollegor, utvecklingsmöjligheter, familjärt, utmanande och utvecklande.
Key Solutions är en arbetsplats för dig som vill bli den bästa versionen utav dig själv. En arbetsplats med en enorm kärlek, glädje och värme. Vi är som en stor familj där alla strävar efter att tillsammans nå nya framgångar. Det jag finner väldigt unikt med denna arbetsplats är att alla har samma förutsättningar. Oavsett vem du är kan du ta dig hur långt du vill och vi står med dig under varje steg längs vägen. Din lycka är vår framgång!
Fördelar
kollegor, utvecklingsmöjligheter, familjärt, utmanande och utvecklande.
Om du är beredd på att lägga ner engagemang i din egen utveckling och är redo att arbeta hårt så är utvecklingsmöjligheterna enorma, samtidigt som du har människor runt om dig som varje dag vill se dig lyckas. Den tid du investerar i dig själv kan du vara säker att du får tillbaka i både karriären och din personliga utveckling. Det är tack vare alla otroliga chefer, ledare och medarbetare som jag än i dag älskar att komma till arbetet varje morgon och jag vet att detta alltid kommer vara min arbetsplats och min andra familj.
Om du är en precis tagit studenten, eller har arbetat inom sälj ett tag och vill ta dina kunskaper vidare till nästa nivå. Då är Key Solutions helt rätt arbetsplats för dig. På Key Solutions erbjuds: möjlighet till sjukt bra löner, säljcoachning av de bästa säljarna i landet, väldigt familjär/trygg arbetsplats med mycket glädje och utvecklingsmöjligheter. Jag kan starkt och ärligt rekommendera Key Solutions.
Utifrån mig själv och varför jag trivs så fantastiskt bra är för att jag arbetar med personer som jag kan lita på och som är väldigt kompetenta inom det vi gör. Samtidigt är det spännande och utvecklande då vi hela tiden arbetar med att utveckla människor och organisationen, med nya affärsområden och befintliga affärsområden. - Miljön på Key är utvecklande och varierande. Det är en härlig positiv atmosfär och man pushas till att utvecklas varje dag. - Vi får rättvisa möjligheter, och möjlighet att påverka vår egen framgång. Key har betytt hur mycket som helst för mig genom åren, mer än jag kan beskriva. Det har förändrat och förbättrat mitt liv för all framtid och jag är oerhört tacksam och privilegierad över att arbeta här.
Key är världens bästa arbetsplats för att det är en plats där du får möjligheten att utvecklas oavsett vart du kommer ifrån. Vad du gjort tidigare i ditt liv spelar ingen roll, det enda som är viktigt är vart du vill! Bra saker med Key: - Man erbjuds verktygen man behöver för att lyckas, inte bara på jobbet men som människa! - Du får samma förutsättningar som alla andra och därefter är det upp till en själv att ta tillvara på möjligheterna. - Det är nästan overkligt att ha ett jobb där man premierar mjuka värden lika mycket som hårda värden!
Jag har alltid varit tävlingsinriktad och älskat utmaningar, vilket ledde till att jag ville ha ett jobb där jag kan få utlopp för det. På KEY kan jag verkligen vara mig själv och jag blir uppskattad för det som just jag tillför företaget. Alla har sina egna styrkor och svagheter, men när vi lär oss av varandra så blir vi oslagbara och därför är ALLA medarbetare lika viktiga här oavsett hur länge man har jobbat på företaget!
Fördelar
Personlig utveckling
Nackdelar
Finns inga :)
Key solutions är världens bästa arbetsplats för mig, det är helt enkelt en andra familj. Det är här jag utvecklas som mest både inom försäljning och inom mitt privata liv. Det är svårt att beskriva den härliga känslan som man får varje gång man kliver in i kontoret, den energin och den kärleken man får måste man uppleva själv, det är inget som går att beskriva. På Key Solutions så har vi otroligt fantastiska ledare och kollegor som alltid får dig att sträva efter det lilla extra och som får dig att aldrig ge upp, alla strävar efter samma mål och det är att utvecklas och uppnå framgång samtidigt som man har roligt . Nu har jag jobbat på Key Solutions i sju månader och jag kan med handen på hjärtat säga att det är dom månaderna som jag har utvecklats mest i hela mitt liv både inom jobbet och inom mitt privata liv. Personligen så tycker inte jag att finns någon svår del med mitt jobb utan allt vi gör är roligt och utvecklande. Jag är tacksam över dom möjligheterna som Key Solutions har gett mig hittills och jag vill att hela min karriär ska vara på denna fantastiska arbetsplats.
Fördelar
Bra löner, roligt och stora belöningar.
Det är svårt att beskriva med enbart ord om vilken arbetsplats Key solutions är. Det är något man måste uppleva själv för att förstå. Jag sökte till jobbet för att utvecklas, precis som vi alla vill, och efter mindre än ett år så är jag en helt annan människa än vad jag var förut. Jag har lärt mig att hantera livet på ett helt annat sätt, inte bara inom mitt arbetsliv utan även inom mitt privatliv. Jag får varje dag omge mig av medarbetare som vill mitt bästa och som vill hjälpa mig i min utveckling. Key är på en helt annan nivå än alla andra arbetsplatser, Key är en livstil. #Keylife
Fördelar
Vägledning, stötning, bra löner, bra omgivning!
Det finns ingen bättre känsla än att få längta till nästkommande arbetsdag. Det är ständigt nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter, vilket gör det så underbart att arbeta på Key!