Key Solutions

Recensioner från anställda på Key Solutions i Västerås

Hittade 1 recension som matchade sökningen
För mig är Key Solutions en trygg plats för mig att utvecklas och bli en bättre version utav mig själv. Det är pga ledningen vi har samt alla stöttande medarbetare här på Key. Key Solutions ser en. Tar hand om en och är måna om våra framgångar. Möjligheter finns här, för alla som vill ge 100%. Ger du 100% får du alltid 200% tillbaka. Jag har nu varit mammaledig i ett år, men har inte för en sekund känt mig bortglömd. Vilket jag var väldigt rädd för när jag gick hem. Dels för att jag trivdes så bra men också för att någon skulle tillfälligt ta över mitt arbete. Jag har bakom kulisserna varit med, inte helt aktiv men ändå fått ha en input och va en del utav allting som sker. Det är något jag idag värdesätter så oerhört mycket. Det känns inte som tomma ord om att dem tar hand om medarbetare utan det är på riktigt. Bara att få ett samtal från chefen efter ens förlossning för att kolla hur allt har gått till att man ett halvår senare får ett samtal för att en kollega behöver hjälp. Key Solutions är en arbetsplats för dig som vill ha en andra familj och få en möjlighet att utvecklas till något bättre. En bättre version utav dig själv. Jag är bara 26 år och står idag här, som Rekryteringsansvarig. Vilket för mig känns väldigt overkligt fortfarande. Men med dedikerat arbete är ingenting omöjligt och med ett företag som Key Solutions som står bakom en blir det bara bara enklare. Tack Key för att ni tror på oss medarbetare!