Key Solutions
Recensioner från anställda på Key Solutions

Jag älskar att komma till jobbet

4 juni 2020
Om du är beredd på att lägga ner engagemang i din egen utveckling och är redo att arbeta hårt så är utvecklingsmöjligheterna enorma, samtidigt som du har människor runt om dig som varje dag vill se dig lyckas. Den tid du investerar i dig själv kan du vara säker att du får tillbaka i både karriären och din personliga utveckling. Det är tack vare alla otroliga chefer, ledare och medarbetare som jag än i dag älskar att komma till arbetet varje morgon och jag vet att detta alltid kommer vara min arbetsplats och min andra familj.
8 oktober 2020
junior coach (Tidigare anställd) - Göteborg
Key Solutions är en plats där möjligheter skapas av hård arbete. Jag har aldrig tidigare haft en högre lön än den jag har fått här. Man har kollegor och en ledning som alltid pushar dig till att bli ännu bättre. Vilket gör att man blir motiverad till att sätta upp höga mål och på så sätt kan du tjäna en väldigt bra lön. Jag har tyvärr valt att gå vidare pga juridikstudier efter två fantastiska år på Key. Jag har kunnat spara otroligt mycket pengar för att nu kunna ta tag i en annan dröm jag har. Jag rekommenderar Key till dig som verkligen är ute efter att tjäna bra med pengar och även skapa en karriär och utveckling inom försäljning.
Fördelar
att man kan tjäna grymt bra med pengar
25 augusti 2020
Junior Coach (Tidigare anställd) - Göteborg
Jag arbetade på Key Solutions i drygt ett år, och valde att säga upp mig då jag kom in på min drömutbildning. Jag har lärt mig verkligen så mycket på Key Solutions, mer än vad jag hade förväntat mig, så jag kan gå därifrån med stolthet, väldigt goda minne och ett bagage md större erfarenheter inom försäljning. Ledare och kollegor har varit utöver det extra, man finner inte så underbara människor överallt. Kan varmt rekommendera Key för dig som vill utvecklas och skapa nya erfarenheter samt få en till extra familj.
Fördelar
kollegor, utvecklingsmöjligheter, familjärt, utmanande och utvecklande.
18 november 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Från min första dag på Key Solutions har jag känt mig som hemma. Varje dag möts man av en välkomnande känsla och en trygghet. Jag känner mig uppskattad och jag får ständigt utvecklas. Vill du ha ett jobb där du kan få klättra, ha roligt och hela tiden få ta del av nya möjligheter - SÖK!
Fördelar
Ha roligt varje dag
  1. Jag älskar att komma till jobbet