Key Solutions
Recensioner från anställda på Key Solutions

Fin arbetskultur men hård konkurrens

11 juli 2020
Underbar arbersplats, men kom ihåg att de kan ersätta dig enkelt under de tre-fyra veckorna då man är provanställd. "Smekmånad" kallades det. Man måste verkligen prestera hård i början. Dock absolut värt det i slutet!
18 november 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Från min första dag på Key Solutions har jag känt mig som hemma. Varje dag möts man av en välkomnande känsla och en trygghet. Jag känner mig uppskattad och jag får ständigt utvecklas. Vill du ha ett jobb där du kan få klättra, ha roligt och hela tiden få ta del av nya möjligheter - SÖK!
Fördelar
Ha roligt varje dag
30 september 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Göteborg
Jag kom in på Key Solutions helt utan erfarenhet inom försäljning. Jag hade hört massa förutfattade meningar om just försäljning och hur det gick till. Men jag märkte genast att det här inte var en vanlig arbetsplats. Att varje morgon gå igenom och hylla alla gårdagens säljare för deras prestationer och få höra vad alla deras nycklar var. Alla var så engagerade och ville ta del av allas olika lösningar och metoder för att förbättra sin egna försäljning.Jag märkte genast att personer i min omgivning verkligen brann för sitt jobb och sin egna utveckling men även sina medarbetares utveckling. Alla kämpar för samma mål, att du själv ska bli en bättre försäljare och person. Alla kollegor kommer alltid pusha dig och ställa upp för dig i alla lägen, alla vill verkligen allas bästa i företaget. Det är bokstavligt talat en stor familj.Ledarna i din omgivning kommer verkligen göra allt för att du ska lyckas i din utveckling, dom ger dig alla verktygen till att bli en exemplarisk försäljare, det är upp till dig att lära dig att använda verktygen. Ger du 100% till företaget så kommer du få 200% tillbaka, det är en garanti.För mig som person utan någon bakgrund till försäljning så hade jag lite svårt till en början med det höga tempot/ljudet på kontoret, all ny information att ta in dag för dag. Men med hjälp av kollegorna och ledarna så kom jag snabbt in på banan. Jag märkte att ingen fråga är för dum att ställa och det slutade med att jag blev mer och mer säker i mig själv som försäljare men även som person.Den absolut bästa delen efter min tid är här på Key Solutions är att jag - mer...
Fördelar
Väldigt fina och professionella kontorsytor.
Nackdelar
Inga, du bestämmer hur högt du vill flyga.
17 juni 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Jag stannade kvar på Key Solutions i 3 månader. Sen orkade jag inte mer. Jobbet var enformigt och det var mycket svårt att nå upp till en rimlig lön samtidigt som det fanns en skräck att man skulle få gå. Chefer och ledare.var favoriseande
Fördelar
Glad stämning
Nackdelar
Svårt att få ordentlig lön
  1. Fin arbetskultur men hård konkurrens