Key Solutions
Recensioner från anställda på Key Solutions

En väldigt trygg arbetsplats! <3

18 februari 2020
För mig är Key Solutions en trygg plats för mig att utvecklas och bli en bättre version utav mig själv. Det är pga ledningen vi har samt alla stöttande medarbetare här på Key. Key Solutions ser en. Tar hand om en och är måna om våra framgångar. Möjligheter finns här, för alla som vill ge 100%. Ger du 100% får du alltid 200% tillbaka. Jag har nu varit mammaledig i ett år, men har inte för en sekund känt mig bortglömd. Vilket jag var väldigt rädd för när jag gick hem. Dels för att jag trivdes så bra men också för att någon skulle tillfälligt ta över mitt arbete. Jag har bakom kulisserna varit med, inte helt aktiv men ändå fått ha en input och va en del utav allting som sker. Det är något jag idag värdesätter så oerhört mycket. Det känns inte som tomma ord om att dem tar hand om medarbetare utan det är på riktigt. Bara att få ett samtal från chefen efter ens förlossning för att kolla hur allt har gått till att man ett halvår senare får ett samtal för att en kollega behöver hjälp. Key Solutions är en arbetsplats för dig som vill ha en andra familj och få en möjlighet att utvecklas till något bättre. En bättre version utav dig själv. Jag är bara 26 år och står idag här, som Rekryteringsansvarig. Vilket för mig känns väldigt overkligt fortfarande. Men med dedikerat arbete är ingenting omöjligt och med ett företag som Key Solutions som står bakom en blir det bara bara enklare. Tack Key för att ni tror på oss medarbetare!
18 november 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Från min första dag på Key Solutions har jag känt mig som hemma. Varje dag möts man av en välkomnande känsla och en trygghet. Jag känner mig uppskattad och jag får ständigt utvecklas. Vill du ha ett jobb där du kan få klättra, ha roligt och hela tiden få ta del av nya möjligheter - SÖK!
Fördelar
Ha roligt varje dag
8 oktober 2020
junior coach (Tidigare anställd) - Göteborg
Key Solutions är en plats där möjligheter skapas av hård arbete. Jag har aldrig tidigare haft en högre lön än den jag har fått här. Man har kollegor och en ledning som alltid pushar dig till att bli ännu bättre. Vilket gör att man blir motiverad till att sätta upp höga mål och på så sätt kan du tjäna en väldigt bra lön. Jag har tyvärr valt att gå vidare pga juridikstudier efter två fantastiska år på Key. Jag har kunnat spara otroligt mycket pengar för att nu kunna ta tag i en annan dröm jag har. Jag rekommenderar Key till dig som verkligen är ute efter att tjäna bra med pengar och även skapa en karriär och utveckling inom försäljning.
Fördelar
att man kan tjäna grymt bra med pengar
30 september 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Göteborg
Jag kom in på Key Solutions helt utan erfarenhet inom försäljning. Jag hade hört massa förutfattade meningar om just försäljning och hur det gick till. Men jag märkte genast att det här inte var en vanlig arbetsplats. Att varje morgon gå igenom och hylla alla gårdagens säljare för deras prestationer och få höra vad alla deras nycklar var. Alla var så engagerade och ville ta del av allas olika lösningar och metoder för att förbättra sin egna försäljning.Jag märkte genast att personer i min omgivning verkligen brann för sitt jobb och sin egna utveckling men även sina medarbetares utveckling. Alla kämpar för samma mål, att du själv ska bli en bättre försäljare och person. Alla kollegor kommer alltid pusha dig och ställa upp för dig i alla lägen, alla vill verkligen allas bästa i företaget. Det är bokstavligt talat en stor familj.Ledarna i din omgivning kommer verkligen göra allt för att du ska lyckas i din utveckling, dom ger dig alla verktygen till att bli en exemplarisk försäljare, det är upp till dig att lära dig att använda verktygen. Ger du 100% till företaget så kommer du få 200% tillbaka, det är en garanti.För mig som person utan någon bakgrund till försäljning så hade jag lite svårt till en början med det höga tempot/ljudet på kontoret, all ny information att ta in dag för dag. Men med hjälp av kollegorna och ledarna så kom jag snabbt in på banan. Jag märkte att ingen fråga är för dum att ställa och det slutade med att jag blev mer och mer säker i mig själv som försäljare men även som person.Den absolut bästa delen efter min tid är här på Key Solutions är att jag - mer...
Fördelar
Väldigt fina och professionella kontorsytor.
Nackdelar
Inga, du bestämmer hur högt du vill flyga.
  1. En väldigt trygg arbetsplats! <3