Key Solutions
Recensioner från anställda på Key Solutions

En av de bästa arbetet och arbetsmiljön jag har jobbat i!

11 juli 2020
Det är inte slump att Key Solutions hamnar på top 5 i Great Place To Work 7år i rad både i Europa och i Sverige! Företaget har enormt mycket fokus på personligt utveckling som gynnar alla medarbetare både på jobbet och i det privata!
Fördelar
Man kan klättra i företaget från botten till toppen!
Nackdelar
Jag har inte upptäckt någon nackdel
18 november 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Från min första dag på Key Solutions har jag känt mig som hemma. Varje dag möts man av en välkomnande känsla och en trygghet. Jag känner mig uppskattad och jag får ständigt utvecklas. Vill du ha ett jobb där du kan få klättra, ha roligt och hela tiden få ta del av nya möjligheter - SÖK!
Fördelar
Ha roligt varje dag
20 september 2020
Försäljare (Tidigare anställd) - Stockholm
dem får det att framstå som bra men det är inte så som dem säger och visar på sociala medier. Dem har ingen respekt för ditt privatliv och menar på att du inte får ta med dina privata saker till jobbdagen. När du ber om hjälp får du som svar " vi har hjälpt dej med allt vi kan, det är dax för dej och visa nu vad du kan". Rekommenderar inte er att söka hit. Istället för och hjälpa folk utvecklas så gör dem det enkla valet och ger dej sparken och anställer någon ny innan du fått chansen att utvecklas.
Fördelar
biobiljetter
Nackdelar
allt annat
17 juni 2020
Säljare (Tidigare anställd) - Stockholm
Jag stannade kvar på Key Solutions i 3 månader. Sen orkade jag inte mer. Jobbet var enformigt och det var mycket svårt att nå upp till en rimlig lön samtidigt som det fanns en skräck att man skulle få gå. Chefer och ledare.var favoriseande
Fördelar
Glad stämning
Nackdelar
Svårt att få ordentlig lön
  1. En av de bästa arbetet och arbetsmiljön jag har jobbat i!