Key Solutions
Recensioner från anställda på Key Solutions

Bra arbetsplats för rätt person

13 juni 2020
Ingen är perfekt och det gäller även företag. Key Solutions arbetar mycket med försäljning vilket är ett prestationsarbete. Människorna som arbetar där är unga och försäljningen är ofta en form av direktförsäljning. Att som företag med en så ung och ärligt talat så stor skara oerfarna medarbetare lyckas skapa den kultur och de resultat som finns/skapas på arbetsplatsen är helt fantastiskt. De har ändrat på hela min fördomsfulla syn på branschen. Det är långt ifrån en arbetsplats som passar alla, lika lite som Google vore en arbetsplats för alla. Är du däremot lika angelägen om att fullfölja dina skyldigheter gentemot arbetsgivaren som du är angelägen om dina rättigheter som medarbetare så kan du gå långt och lära dig mycket på köpet. Det handlar om inställningen hos dig själv främst vilket borde vara en självklarhet eftersom att företagets lönsamhet bygger på din utveckling och framgång.
Fördelar
Nackdelar
Passar definitivt inte alla
18 november 2020
Säljare (Nuvarande anställd) - Stockholm
Från min första dag på Key Solutions har jag känt mig som hemma. Varje dag möts man av en välkomnande känsla och en trygghet. Jag känner mig uppskattad och jag får ständigt utvecklas. Vill du ha ett jobb där du kan få klättra, ha roligt och hela tiden få ta del av nya möjligheter - SÖK!
Fördelar
Ha roligt varje dag
20 september 2020
Försäljare (Tidigare anställd) - Stockholm
dem får det att framstå som bra men det är inte så som dem säger och visar på sociala medier. Dem har ingen respekt för ditt privatliv och menar på att du inte får ta med dina privata saker till jobbdagen. När du ber om hjälp får du som svar " vi har hjälpt dej med allt vi kan, det är dax för dej och visa nu vad du kan". Rekommenderar inte er att söka hit. Istället för och hjälpa folk utvecklas så gör dem det enkla valet och ger dej sparken och anställer någon ny innan du fått chansen att utvecklas.
Fördelar
biobiljetter
Nackdelar
allt annat
11 juli 2020
Produktinformatör (Tidigare anställd) - Stockholm
Det är inte slump att Key Solutions hamnar på top 5 i Great Place To Work 7år i rad både i Europa och i Sverige! Företaget har enormt mycket fokus på personligt utveckling som gynnar alla medarbetare både på jobbet och i det privata!
Fördelar
Man kan klättra i företaget från botten till toppen!
Nackdelar
Jag har inte upptäckt någon nackdel
  1. Bra arbetsplats för rätt person