Key Solutions recensioner av medarbetare

Hittade 20 recensioner som matchade sökningen Se alla 24 recensionerna
Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Arbetsplatskultur
Bästa arbetsplatsen helt klart!
Fältsäljare (Tidigare anställd) –  Göteborg7 november 2018
Underbara kollegor där man får uppleva hela Sverige medans man tjärnar bra med deg.
Fördelar
Kollegorna
Nackdelar
Utveckling som människa och i företaget
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 8Rapportera
Arbetsplatskultur
För mig är KEY något helt fantastiskt
Junior Coach (Nuvarande anställd) –  Stockholm17 september 2018
Jag har alltid varit tävlingsinriktad och älskat utmaningar, vilket ledde till att jag ville ha ett jobb där jag kan få utlopp för det. På KEY kan jag verkligen vara mig själv och jag blir uppskattad för det som just jag tillför företaget. Alla har sina egna styrkor och svagheter, men när vi lär oss av varandra så blir vi oslagbara och därför är ALLA medarbetare lika viktiga här oavsett hur länge man har jobbat på företaget!
Fördelar
Personlig utveckling
Nackdelar
Finns inga :)
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 6Rapportera
Dreamteam
säljare (Tidigare anställd) –  Göteborg2 augusti 2018
WOOW, TEAM!

jättemycket inom försäljning

ledningen var super

den va så bra

inget

alla härliga människor man jobbade med
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 11Rapportera
Tidigare recensioner!?
? (Tidigare anställd) –  ?11 juni 2018
Har aldrig jobbat på detta företag men när man läser recensionerna här verkar det vara för bra för att vara sant, så då är det antagligen inte sant :-))
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 26Nej 19Rapportera
Mindre rolig arbetsmiljö
Säljare (Tidigare anställd) –  Malmö6 mars 2018
Säljare på Projekt Vitalas/ Home Enter/ Dentally.
Jag arbetade som telefonförsäljare där arbetsuppgiften gick ut på att genom telefon, sälja så många varor som möjligt. Jag fick lära mig om produkten, hur man bemöter kunder på ett trevligt sätt, kontrollera stress och även hantera svåra situationer då jag t.ex. bemötte en otrevlig kund och göra situationen till den bästa så att kunden blev nöjd.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 3Rapportera
Rolig arbetsplats
Telefonsäljare (Tidigare anställd) –  Stockholms Län13 december 2017
Att jobba som telefone säljare på key solutions var jätte kul men att jobba som telefonsäljare var väldigt jobbigt dels för att man ska kunna övertala kunden via telefonen osv
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 6Nej 7Rapportera
Arbetsplatskultur
Utvecklande, lärorikt, roligt och spännande.
junior coach trainee (Nuvarande anställd) –  Göteborg20 oktober 2017
Key solutions är världens bästa arbetsplats för mig, det är helt enkelt en andra familj. Det är här jag utvecklas som mest både inom försäljning och inom mitt privata liv. Det är svårt att beskriva den härliga känslan som man får varje gång man kliver in i kontoret, den energin och den kärleken man får måste man uppleva själv, det är inget som går att beskriva.

På Key Solutions så har vi otroligt fantastiska ledare och kollegor som alltid får dig att sträva efter det lilla extra och som får dig att aldrig ge upp, alla strävar efter samma mål och det är att utvecklas och uppnå framgång samtidigt som man har roligt .

Nu har jag jobbat på Key Solutions i sju månader och jag kan med handen på hjärtat säga att det är dom månaderna som jag har utvecklats mest i hela mitt liv både inom jobbet och inom mitt privata liv. Personligen så tycker inte jag att finns någon svår del med mitt jobb utan allt vi gör är roligt och utvecklande.

Jag är tacksam över dom möjligheterna som Key Solutions har gett mig hittills och jag vill att hela min karriär ska vara på denna fantastiska arbetsplats.
Fördelar
Bra löner, roligt och stora belöningar.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 11Rapportera
Arbetsplatskultur
Bästa Arbetsplats för att utveckla sig själv och sina kollegor
Trainee (Nuvarande anställd) –  Göteborg16 oktober 2017
Jag är så glad och samtidigt tacksamt över att få jobba på en av de bästa arbetsplatserna i Sverige!

Efter att jag har flyttat från Tyskland till Sverige, har jag ställt höga krav på mig själv! Jag var redan utbildad försäljare innan jag flyttade och hade några års erfarenhet inom branchen, detta gör att jag uppskattar det man får på key.
Vi har det kul tillsammans men samtidigt har alla ett och samma mål och detta är framgång/utveckling. Det betyder att med denna gemenskap hinner vi att skapa en otroligt bra förutsättning att jobba tillsammans med. Vi skapar inte bara en bra jobbmiljö, vi skapar även en ny livsstil!

Det bästa på Key är att man har ett jobb som man aldrig kommer tröttna på, och vi är alltid positiva tillsammans!
Fördelar
Utvecklings och karriermöjligheter
Nackdelar
Finns inga - allt är bra även motgånger
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 7Rapportera
Arbetsplatskultur
Vill du bli bäst, omge dig bland de bästa!
Junior Coach (Nuvarande anställd) –  Göteborg16 oktober 2017
Det är svårt att beskriva med enbart ord om vilken arbetsplats Key solutions är. Det är något man måste uppleva själv för att förstå.
Jag sökte till jobbet för att utvecklas, precis som vi alla vill, och efter mindre än ett år så är jag en helt annan människa än vad jag var förut.
Jag har lärt mig att hantera livet på ett helt annat sätt, inte bara inom mitt arbetsliv utan även inom mitt privatliv.
Jag får varje dag omge mig av medarbetare som vill mitt bästa och som vill hjälpa mig i min utveckling.
Key är på en helt annan nivå än alla andra arbetsplatser, Key är en livstil. #Keylife
Fördelar
Vägledning, stötning, bra löner, bra omgivning!
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 8Rapportera
Arbetsplatskultur
Framgång, utveckling och glädje!
Recruitment assistant (Nuvarande anställd) –  Göteborg29 september 2017
Jag är omgiven av en driven arbetsmiljö som alltid siktar framåt. Jag har människor omkring mig som alltid gör det lilla extra, som är vinnarskallar, som ser möjligheter i även dom svåraste situationerna och man möts alltid med positiva och glada attityder.

Varför detta är möjligt är för att jag har lärt mig på Key Solutions från dag ett hur man utvecklas som människa, både i privatlivet men speciellt inom karriären. Alla medarbetare och alla i ledningen ser till att man går rätt väg. Jag har lärt mig hur man effektiviserar sitt arbete, man blir inspirerad att alltid bli bättre och detta gör så man arbetar med glädje! För mig är jobb inte jobbigt på Key Solutions.

Möjligheterna på Key Solutions har ingen gräns, desto mer man investerar i sin karriär desto mer får man tillbaka. Jag kan garantera att du utvecklas med minst 1 procent varje dag! Jag började på Key Solutions och hade höga förväntningar, men redan första dagen hade dom blivit överstigna. Jag började som säljare och idag jobbar jag på kontoret. Jag hade aldrig tänkt att på bara ett år skulle jag ha en karriärutveckling som går stadigt framåt på det här viset.
Fördelar
Gratis verktyg till försäljningen, gratis frukost och även snacks och frukt. Playstation och pingpong på kontoret.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 5Rapportera
Arbetsplatskultur
Man känner sig välkommen hem
Operations Manager (Nuvarande anställd) –  Göteborg29 september 2017
Att mötas upp utav sina kära kollegor en måndag morgon som ger den exakta energin man behöver för att starta en ny vecka med storm. Man välkomnas till en vinnande miljö som omfattas utav positiva medarbetare och chefer! Här längtar jag inte till fredag, jag längtar till måndagarna. Är tacksam för att få vara en del utav den här arbetsplatsen. Rekommenderas varmt!!!
Fördelar
Friskvård, Förmånsbil, Hemstäd, Internutbildningar
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 4Rapportera
Arbetsplatskultur
En underbar arbetsplats där alla får samma förutsättningar för att lyckas!
Business Researcher (Nuvarande anställd) –  Göteborg13 september 2017
Key solutions är en arbetsplats som bryr sig om sina medarbetare. Varje dag jobbar vi för att vi ska få en så bra arbetsmiljö som möjligt. Alla medarbetare bidrar även gemensamt för att arbetsplatsen ska bli så trivsam som möjligt. Detta är en arbetsplats jag inte behöver ta semester ifrån!

Själv har jag haft en otrolig resa där jag började som fältsäljare men numera jobbar som projektledare inne på kontor. Jag kan bara säga att jag är väldigt tacksam för att jag har fått möjligheten till att utvecklas och testa på flera olika arbetsuppgifter. Jag har alltid fått förtroende och mer ansvar när de högre cheferna ser att man gör ett bra jobb. Mellan säljjobbet och prospekteringsjobbet så var jag installatör och fick förtroende att installera tjänsterna hos våra kunder. Det var en helt ny grej som företaget aldrig gjort och att ge mig som jobbat där mindre än ett år var verkligen betydelsefullt för mig.
Fördelar
Anpassade arbetstider, möjligheter till utveckling, modernt kontor
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 4Rapportera
Livets plats!
Project Manager (Nuvarande anställd) –  Göteborg13 september 2017
När jag skulle börja på Key Solutions hade jag inga som helst förväntningar. Direkt när jag började så blev jag helt blown away, från första dagen kändes det som att här har jag en framtid. Alla är så tillmötesgående och omhändertagande.

Efter 5 år på företaget är jag så sjukt tacksam för allt jag fått lära mig, hur jag skall agera och leda mitt egna samt mina medarbetares arbete. Det finns ingen manual i livet, men på key får man en stöttning i alla möjliga tänkbara situationer både privat och i arbetslivet.

I det stora hela vet jag ingen annan i min bekantskapskrets som har fått uppleva det vi upplever varje dag här. Många frågar vad det är som gör vår arbetsplats så mycket bättre än många andra och helt ärligt det har enbart att göra med vilka som jobbar här, målmedvetna, drivna vinnarskallar som samtidigt är så ödmjuka och respektfulla, allas framgång är lika viktig som ens egna.

Familj <3
Fördelar
Konferenser, resor, bonus-stege hemstäd mobilabonnmang förmånsbilar lägenhet, Playstation på kontoret, pingis på kontoret, bio
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 6Nej 5Rapportera
Bra ledarskap
Telefonförsäljare (Tidigare anställd) –  Skanstull9 september 2017
Första dagen för man en ledare som man ska följa med under dagen och som ska förklara mer i detalj vad exakt man ska göra och sen för vi se hur dem gör. Dem är väldigt förståeliga om att första veckan är väldigt kritiskt. Det stöttar en och är väldigt trevliga. Dem tycker att det är en bra sak att få ett nej för att deras motto är "För att få ett Ja måste du få hundra Nej". Man får även träna lite rollspel med sin ledare och även andra medarbetare för att lära sig vad dem ska svara vid olika tillfällen
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 12Nej 4Rapportera
Talangscout (Nuvarande anställd) –  Göteborg31 augusti 2017
Jag tycker det är väldigt viktigt att arbetet man väljer att arbeta med i sitt liv är utvecklande, både yrkesmässigt och personligt. Att man utmanas och utvecklas varje dag och att det finns utrymme i företaget för den utvecklingen. På Key Solutions har man super härliga positiva kollegor, man har roligt på arbetet, Key Solutions är en trygg och säker arbetsplats och det finns utrymme och hjälp att nå den utveckligen man vill uppnå.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 3Rapportera
Quality Assurance
 (Nuvarande anställd) –  Göteborg31 augusti 2017
Vad som gör KEY till världens bästa arbetsplats är att vi har en laganda som ett fotbollslag och ett band som en familj! Det är ständigt nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter, vilket gör det så underbart att arbeta på Key
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 2Rapportera
Arbetsplatskultur
Key vill ditt bästa, de vill att det ska gå bra för dig på riktigt.
Projektledare (Nuvarande anställd) –  Göteborg31 augusti 2017
Möjligheterna vi får här, oavsett bakgrund får alla lika förutsättningar. För att man blir sedd och hörd, det finns alltid en hjälpande hand om så behövs. Glädjen och energin, jag blir glad av att komma till jobbet och in på kontoret. Människorna som arbetar här är det som gör det mest wow, förutom alla resor och andra möjligheter vi får. För att man verkligen kan lita på att Key vill ditt bästa, de vill att det ska gå bra för dig på riktigt, här uppmuntras man till att bli bättre varje dag.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 9Nej 2Rapportera
Arbetsplatskultur
Det finns ingen bättre känsla än att få längta till nästkommande arbetsdag.
Senior Coach (Nuvarande anställd) –  Göteborg31 augusti 2017
Det finns ingen bättre känsla än att få längta till nästkommande arbetsdag. Det är ständigt nya utmaningar och utvecklingsmöjligheter, vilket gör det så underbart att arbeta på Key!
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 9Nej 1Rapportera
lärande arbe
Säljare (Tidigare anställd) –  Stockholm23 augusti 2016
Man lär sig och inte ger upp till man uppnår sina mål och krigar för det man vill få i livet.
Fördelar
Fick sovmorgon
Nackdelar
Slutade sent
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 8Nej 11Rapportera

Se fler Key Solutions recensioner

Ianspråktagen profil

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Key Solutions. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

4,8