Karolinska Universitetssjukhuset

Recensioner från anställda som Sommarjobb på Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge

Mycket ansvar togs som ung. Fick en ny upplevelse.
På detta jobb kände man sig alltid uppskattad av både personal och patienter. En lärde sig något nytt varje dag och personalen var glada att hjälpa en när det var något som man inte förstod eller om en behövde hjälp.
När jag jobbade på karolinska sjukhuset var det en väldigt ovanlig upplevelse. Jag trodde aldrig att jag skulle få jobb i ett så stort ställe med så många avdelningar. Det bästa av allt var att det fanns även andra sommarjobbare som upplevde samma saker som mig och det var trevligt att kommunicera med dem. Även patienterna var sjukt trevliga och jag ångrar inte en endaste dag då jag jobbade i karolinska sjukhuset. Jag lärde mig att ta ansvar när det gällde att passa tiden och göra rätt saker på den tiden. Man lär sig även av felen man gör. Det svåraste var att man fick ta emot väldigt mycket kritik men därefter blev det väldigt vanligt för mig.
Fördelar
Personalrummet, kommunikationerna, patienterna, miljön
Jag gillar att hålla tränings pass för barn. man utvecklas som person och som elit atlet