Karolinska Universitetssjukhuset
Recensioner från anställda på Karolinska Universitetssjukhuset

Trevlig arbetsmiljö

27 juni 2017
Själva jobbet jag gjorde var att hjälpa folk genom att hålla ordning på deras mat då olika patienter hade olika matbehov. Så planering var en viktig del. Jag lärde mig att hantera stress. Mina arbetskollegor var främst sjuksköterskor som var väldigt trevliga.
Fördelar
flexibla arbetstider
Nackdelar
vakna väldigt tidigt på morgonen
10 april 2019
Sommarjobb (Tidigare anställd) - Huddinge
Mycket ansvar togs som ung. Fick en ny upplevelse.
24 mars 2018
Sommarjobb (Tidigare anställd) - Huddinge
På detta jobb kände man sig alltid uppskattad av både personal och patienter. En lärde sig något nytt varje dag och personalen var glada att hjälpa en när det var något som man inte förstod eller om en behövde hjälp.
4 januari 2018
Sommarjobb (Tidigare anställd) - Huddinge
När jag jobbade på karolinska sjukhuset var det en väldigt ovanlig upplevelse. Jag trodde aldrig att jag skulle få jobb i ett så stort ställe med så många avdelningar. Det bästa av allt var att det fanns även andra sommarjobbare som upplevde samma saker som mig och det var trevligt att kommunicera med dem. Även patienterna var sjukt trevliga och jag ångrar inte en endaste dag då jag jobbade i karolinska sjukhuset. Jag lärde mig att ta ansvar när det gällde att passa tiden och göra rätt saker på den tiden. Man lär sig även av felen man gör. Det svåraste var att man fick ta emot väldigt mycket kritik men därefter blev det väldigt vanligt för mig.
Fördelar
Personalrummet, kommunikationerna, patienterna, miljön