Karolinska Institutet (KI)

Karolinska Institutet (KI) – recensioner om Balans mellan arbete och fritid

3,5Lön och förmåner

Hittade 20 recensioner som matchade sökningenVisa alla 66 recensioner

Givande miljö med mycket folk och olika

Mycket kontakt med människor och personal, utbildningar och annat.

Fördelar

Flex, friskvård, bra arbetskamrater

Great place to do a postdoctoral fellowship

Excellent place to do research and plenty of opportunities to learn. I had great colleagues who supported me during my time as a fellow. The only thing to remember before moving to Sweden is housing. It is often difficult to find available apartments and usually, they are expensive to rent. However, the Karolinska Institute helped to find a very decent and cheap place.

Excellent institut de recherche

Excellent cadre de travail et de vie, une ambiance propice au travail et au partage. Bien équipé et une sécurité optimal. Seule bémol le manque de rémunération pour les stagiaires, bien que des logements peu coûteux soit mis à disposition.

Nice place to work

Great place to do science, plenty of resources, fair treatment, good atmosphere. Life in Stockholm is wonderful. Working at KI will open a lot of doors for your career.

Ambiente lavorativo stimolante e internazionale

Advanced and proficient work place. Good international network.

L'ambiente lavorativo ideale

Tutto perfetto: ambiente, orario di lavoro, colleghi e finanziamenti.

everything is good

i am looking for a full time opportunitiy that is why i want to move

Great international place to work

Great place with brilliant minds working there. Whenever people from various backgrounds come together with open minds and great ideas something good will eventually be produced.

Fördelar

Open atmosphere

Nackdelar

Salaries are on the low side. Sometimes the silence culture is not working well for everyone.

Ambiente de trabajo agradable

Buen ambiente de trabajo con estabilidad y equilibrio entre la vida laboral y la vida social

Good

Good place to work, fantastic work culture and professor are super excellent. I was lucky to get a chance to work there. everyone will enjoy there, I am quite sure

Produktiv och rolig arbetsplats.

Trevliga arbetskamrater. Arbetsuppgifterna med genetiska analyser höll hög kvalite.

Fördelar

Trevlig stämning.

Nackdelar

Inga förmåner.

Trabalho dinâmico.

Trabalho de laboratório dinâmico e desafiador. Oportunidade de aprimoramento profissional e aprendizado de novas técnicas.

prestigefyllt universitet med mycket kunskap

Osäker arbetsgivare, men bra kollegor. Hög prestige och utvecklingsmöjligheter för de som har forskningspengar.

Good place of work

I enjoyed working at Karolinska Institutet but will like face different other challenges

Inget jag rekommenderar

Svag och oengagerad ledning. Kaos. Orimliga mängder arbetsuppgifter och ansvarsområden för en person. Men observera att detta är över tio år sedan. Den avdelningen jag arbetade på har säkert en annan organisation idag.

arbetsmiljö

Mycket bättre än tidigare jobb. Bättre arbetsschema och kollegor är trevligare. arbetsuppgifter är varierad .

no career perspectives

No career perspectives, very few opportunities to grow in the company, particularly for scientific/teaching positions. High demand for external funding, little support for professional development. Too hierarchical and bureaucratic.

Fördelar

prestige

Nackdelar

no career perspectives, too hierarchical

Productive, Mix of Social and Professional

Kör experiment, data analysering, skriv vetenskapliga rapporter, föreläsa studenter Lärt mig: • god samarbetsförmåga och teamledande kompetens. • Projektledning och organisationsförmåga.

Fördelar

Bra diskussion med kollegor

Nackdelar

ingen anställningstrygghet

Mörkret härskar.

Som längs ner på en avdelning fick jag ta hand om ett mörkrum utan någon vidare lön eller hopp om framtiden.

Fördelar

Nackdelar

Ingen rimlig lön

Frihet utan ansvar.

Frihet utan ansvar, ingen utveckling. man väntas göra ett arbete utan riktlinjer. Policyn följs inte.

Fördelar

Frihet

Nackdelar

Ingen utveckling eller ansvar.

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Karolinska Institutet (KI). Vår community är redo att svara.Ställ en fråga