Karlstad kommun
Recensioner från anställda på Karlstad kommun

Glad och produktiv

5 juni 2018
Jag är en produktiv person när jag är på jobbet. Har trevligt med mina kollegor. Har jag en dålig dag då får jag stöd av kollegorna. Jag försöker utföra mina arbetsuppgifter som det ska och om det är nya saker så jag har lätt att ta in och lär mig det.
18 december 2013
Kock (Tidigare anställd) - Karlstad, S
I stort sett är jag nöjd med min tid som kock inom Karlstad kommun. Jag har haft möjlighet att själv påverka mitt arbete till stor del och har alltid haft bra arbetskollegor. Det bästa med jobbet har alltid varit uppskattningen från barn och personal! Under de sista åren som anställd blev dock arbetsbelastningen högre och stressen gjorde att jag inte kände att jag kunde göra mitt bästa på grund av tidspressen. Detta ledde till en förslitningsskada i handen som satte stopp för fortsatt arbete som kock. Med anledning av detta fick jag avsluta min anställning inom Karlstad kommun. Jag hade gärna fortsatt min anställning om jag hade fått möjlighet att jobba med något annat men det fanns inga sådana möjligheter!
9 augusti 2020
Vårdbiträde (Tidigare anställd) - Karlstad
Väldigt bra för folk som behöver fast jobb en stadig lön
17 mars 2020
Avlösare på Karlstad (Tidigare anställd) - Karlstad
Bra men personen jag jobbade med hade dålig kommunikation vilket slutade med att jag sa upp mig, kommunen borde vara hårdare.