K-rauta

Recensioner från anställda som Lagermedarbetare på K-rauta

Hittade 1 recension som matchade sökningen
En typisk dag är truckkörning med lossning av varor. Prickning och plockning av varor Kundkontakt och hjälp i butik Städning i både lageravdelning och ute i butiken Jag har lärt mig att vara självständing och arbete i grupp under hög stress. Lärt mig prickning och plockning av varor Lärt mig att köra truck (K-Rauta kortet) Lärt mig lossa varor med truck Lärt mig bokningsystemet SAP Ledningen var bra och flexibel. Vi kunde ge våra röster hörda och mottogs på ett bra sätt. Vi fick även visa vad vi gick för och uppskattades jättebra av ledningen. Man kände sig uppskattad och på så sätt blev jobbet oerhört roligt och trivsamt. Kollegorna var toppen. Alla hade vi bra samvaro med varandra och jobbade på och hade roligt. Den svåraste delen är att alla dagar var inte den andra lik (fast det var ju också det som var kul att alla dagar var inte samma) ibland kunde det komma nya saker och då var man tvungen att hitta på ett system att lösa det. Men det gjorde att man fick tänka till och sånt är jättekul. Bästa med jobbet är att man vaknade på morgonen och längtade till jobbet. Och då mår man bra och stormtrivs. Men kunderna att ge dom service och få dom bli glada var jättekul.
Fördelar
Hade mat på jobbet kort och det drogs på jobbet. Men föredrar ta med matlåda. Gratis parkering.
Nackdelar
Fanns inga nackdelar som jag såg förutom att säsongen tog slut