Recensioner från anställda på Jula

Fråntning, service och kassa arbete samt lager arbete.
Intressant livserfarenhet. Omväxlande jobb både i tid och arbetsuppgifter. Roliga kundkontakter. Passar mig som gärna vill vara problemlösare. Tyvärr mycket osäker framtid på grund av hård konkurrens och pressade marginaler. Mycket toppstyrd kedja där man har svårt att ta tillvara erfarenheter från golvet.
Älskade arbetsmiljön, kollegorna var väldigt välkomnande
Varuplock, kassa, info.
Kundkontakt

Bra arbetskamrater.

Vissa dagar tidsbrist

goa arbetskollegor
Fördelar
Personalrabatt
Nackdelar
Vissa dagar tidsbrist
Mina arbetsuppgifter består av upplock hantering av material, hålla snyggt och rent i butiken och truckkörning .
Ledning är väldigt positiv och snälla.

,min svåraste delen är att minnas produkter namn, men min bästa delen är atta jag har direkt komunikation med kunder,och bra arbetsmiljö .
Fördelar
Fika och frukt
Nackdelar
Inget
Jula var en väldigt rolig och trivsam arbetsplats där man hade underbara arbetskollegor som man trivdes med och dessutom så är jula så stort så det är mer personal så man är med inte bara samma personer varje dag och det tyckte jag var bra.

Ledningen

där var väldigt bra alla butiks chefer i företaget håller kontakt med varandra och när en butik har för lite personal så skickas en person till dem som har för lite personal vilket tycker jag är vädligt bra strategi.

en arbetsdag var så här:

först beroende på om man jobbar på morgonen eller på dagen eller båda för att på jula så får man så mycket varor så vi börjar arbeta 06:00 - 20:00 ( öppningstid: 10:00) så då har jula splittrat ut personalen så att vissa jobbar bara på morgonen och vissa får såvmorgon och andra jobbar dem hela tids punkten morgon till kväll.

Från 06:00 - 09:25 så plockar jula upp alla nua varor ut i butiken beroende på hur mycket jula har fått så kan det antingen ta till öppningstid eller hela dagen för att jula satsar på att få hur mycket varor som helst alltså dem ska alltid ha varor ute i butiken och inte på lagret.

Från 09- 25 10: 00 Så är det morgonmötet där vi snackar lite och äter fika men det främsta så pratar vi om vad som ska göras under dagen och ibland så får in nya varor som vi inte har haft så då under den här tiden så studerar jula om varan så att dem kan ge ettt bra svar till kunden om kunden frågar om varan. Man ska oftast bli klar med mötet en kvart innan öppningstid för att kunna städa lite i butiken innan kunderna kommer.

Från 10: 00 - 12: 00 nu börja den dagliga arbetstiden
 - mer...
Fördelar
Nära buss statonen, man behöver inte köpa arbetskläder och verktyg som man använder på arbetsplatsen, nära till glass.
Nackdelar
Det tar lång tid att byta om.
The salary is good, especially on weekends. You will be working with a lot of young social people and so the vibe at the workplace is fun and relaxed.
Fördelar
Free snacks, free christmas dinner
Nackdelar
Not enough hours
Se fler recensioner av Jula