ISS Facility Services recensioner av medarbetare

Hittade 89 recensioner som matchade sökningen Se alla 3 984 recensionerna
Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
rolig arbetsmiljö
Städare (Nuvarande anställd) –  Vännäs22 januari 2019
Som städare har jag lärt att rengöra lokaler och andra miljöer samt att ställa föremål i ordning. Jag hade en rutinsysselsättning i privata hem, på arbetsplatser och i offentliga miljöer.
Mina ansvarområden inkudera rengöring innefattar exempelvis dammsugning, dammtorkning, tvätta golv samt skura toaletter och handfat, men också tömma papperskorgar, torka ur skåp, skaka dukar samt dammsuga gardiner och väggar och professionella städsammanhang med maskiner.
Fördelar
rolig drift
Hjälpte den här recensionen dig?JaNejRapportera
lite bra
Lokalvårdare (Tidigare anställd) –  städare21 oktober 2018
lite stress på jobbet och mycket att göra på jobbet
Fördelar
ingen
Nackdelar
man byter hella tiden jobbet
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 1Rapportera
Bra Tim
Lokalvårdare-Städare (Nuvarande anställd) –  Malmö14 oktober 2018
Har jobbat genom städ på olika platsen och olika städ det va aldrig tråkigt.
Hjälpte den här recensionen dig?JaNejRapportera
Kul industristäd
Lokalvårdare (Tidigare anställd) –  Karlskoga27 september 2018
Städade kontor, toaletter, industrigolv. Dammsög, svabbade, bonade.
Högt tempo. Trevligt jobb.
Bästa arbetskamrater
Lokalvårdare (Tidigare anställd) –  Söderhamn30 augusti 2018
Bra arbetspass och underbara kollegor. Relativt bra lön.
Fördelar
Arbetskamraterna
Kass ledning på ringhals
Travers förare truckförare (Tidigare anställd) –  Väröback5 juli 2018
Urusla ledare på ringhals, väldigt dålig stämning på arbetsplatsen (ringhals ) dåligt betalt för det massa arbete dom kräver att man ska utföra.
Arbetsplatskultur
Stressigt och inte personal vänligt
chef (Tidigare anställd) –  Ringhals18 juni 2018
Hets att jaga pengar, ingen tanke på personal som människor
Fördelar
personalen
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 1NejRapportera
det var rolig
Städare (Tidigare anställd) –  Luleå13 juni 2018
jag tyckte om städa och att jobba med andra människor
Tråkiga arbetsföhållanden
Arbetade med lokalvård (Tidigare anställd) –  Örnsköldsvik8 maj 2018
Eftersom jag saknar körkort så blev jag mest i vägen.
Fördelar
Lärde mig nya saker
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 3Rapportera
Produktivt och glatt ställe
Praktik genom skolan - kock (Nuvarande anställd) –  Malmö30 april 2018
Jag trivs väldigt bra på arbetsplatsen och kommer väl överens med alla mina arbetskamrater.
en typisk arbetsdag för mig är att jag börjar 07.30, kommer in med ett glatt humör och hälsar på alla och sedan börjar jag arbetsdagen. Jag får göra allt möjligt så som att laga mat, städa, diska och bemöta kunder. Jag är väldigt service inriktade så det här stället passar mig utmärkt.
Fördelar
Biligare luncher
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 4Rapportera
Arbetsplatskultur
flera olika företag okey att jobba hos alla
lokalvårdare (Nuvarande anställd) –  Tranås kommun20 april 2018
morgonstädning på en skola kan vara mycket stressig, men det är kul med barn och ungdomar. mycket att hålla ordning på förutom städ, har fått ta mycket ansvar. jobbigt om det är svårt att nå arbetsledningen.
Fördelar
fritt arbete
Nackdelar
tungt
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4NejRapportera
Ett omväxlande jobb
Driftchef (Nuvarande anställd) –  Värnamo/Ljungby/Gislaved11 april 2018
2 år på företaget, inte en dag lik den andra! Är många bra saker som händer just nu!
Fördelar
Omväxlande
Nackdelar
För mycket i bilen
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 3Nej 2Rapportera
produktiv
golvvård specialist (Tidigare anställd) –  Västerås27 februari 2018
Vi utfördes olycka tip av jobb som fönster putsare till golvvård, sanering , byggstädning .
jag har inte lär mig så mycket för att jag kunde redan allt.
jag hade bra relation med ledningen.
det bästa med jobbet var att man gjorde olycka tipp att jobb varje dag det var inte tråkig .
Fördelar
man lånade bil
Nackdelar
inga förmoner
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 4Rapportera
Trevligt arbete
Lokalvårdare (Tidigare anställd) –  Tingsryd26 februari 2018
Körde med egen bil till platserna man skulle städa.
Väldigt stressiga tider och arbetsmiljöer. Pressad tidsmässigt och hade alldeles för kort tid på varje jobb.
Trevliga arbetskamrater men tyvärr ingen vidare bra kommunikation med cheferna.
Hade tyvärr inte alltid tillgång till bil vilket ställde till det och eftersom man körde med eget fordon till jobben så var det inte alltid lätt.
Fördelar
Kunde lägga mina egna tider på vissa jobb
Nackdelar
Inga jobbfordon tillgängliga och för höga utgifter ur egen ficka
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 9NejRapportera
boring
Cleaner (Tidigare anställd) –  SE13 februari 2018
really boring job. I just needed the $$ but I could never imagine doing this for more than a few months. every day is pretty much exactly the same. driving around and cleaning.
Trevligt
Lokalvårdare (Tidigare anställd) –  Kontor och butikstid5 februari 2018
Gillade att jobbbet som städare och trevliga kollegor
Bästa
Lokalvårdare (Nuvarande anställd) –  Jönköping21 januari 2018
BästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästaBästa
Fördelar
bästa
Nackdelar
sämsta
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 9Rapportera
Streesigt men givande
Undersköterska (Tidigare anställd) –  Stockholm16 januari 2018
Att jobba inom hemtjänsten kan vara väldigt stressigt. Vissa brukare får mer tid än andra som behöver mer tid.
Ibland så blev det så mycket att göra så man fick strunta i sin lunch.
Jobbade kvällspass, cyklade och promenerade mycket under denna tiden.
Fördelar
Bra arbetskamrater som ställde upp så mycket det gick
Nackdelar
Stressigt
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4NejRapportera
Trevlig
Sommarvikarie (Tidigare anställd) –  Örebro8 januari 2018
Det var mycket trevligt att jobba på Iss, jag fick bra upplärning och bra arbetsförhållande med chefen och dom jag jobbade med
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 1Rapportera
Matlagning är livet
köksmästare på Ifs huvudkontor (Tidigare anställd) –  Stockholms Län3 januari 2018
När det gäller ledarskap så har jag en diplomatisk och medarbetarvänligt ledarskap försöker praktisera situations anpassat ledarskap (stödjande beteende & instruerande beteende)
Jag är en engagerad person i allt jag gör och när jag gör något så ska det vara till hundra procent.
Viktigt med uppsatta mål för referenser hur vi utvecklas.
Min smaksäkerhet är en av mina största styrkor, speciellt i ett yrke som mitt där man får direktrespons från gäst/kund. Mina olika arbetsplatser har också skapet ett stort lager av smakkombinationer som jag utnyttjar på bästa sätt.
Innovativ, nyskapande är ett måste i mitt yrka för att överleva. Mat har blivit en mode fråga och dom som lyckas bäst i branschen gör det tack vare sin förmåga att vara nyskapande. Att vara innovativ handlar mycket om att läsa av gäster/kunder och skapa det dom önskar med min erfarenhet speciellt inom catering branschen.
Att vara lättsam och ödmjuk har hjälpt mig mycket vid personalfrågor där vi har högt i tak .
Att jobba med produktionen är en förutsättning annars skulle man som jag inte vara kvar i ett yrke som mitt. Har på dom flesta chefsjobb jag haft jobbat ca 70 i produktion och 30 procent med Administrativa saker.
I ett kök är ordning och reda ett måste för en effektiv och perfekt matlagning.
Att vara analytisk är också ett måste. I och med branschens höga krav så måste en modern kock vara undersökande, utforskande, värderande, analyserande.
Mitt långvariga jobb som köksmästare har lärt mig att noggrannheten med att sätta in sig i budget nyckeltal är en överlevnadsstrategi.
Meny planering är en av
  mer... mina starka sidor eftersom jag jobbat så länge i branschen och därmed byggt upp ett lager på menyval som bygger på olika råvaror, storlek på fest, säsong, platser (ute, inne), kundsegment.
Att jobba som köksmästare är ett jobb som kräver många bollar i luften och en av andledningarna till att man byter jobb relativt ofta i min bransch är när tempo och utmaningar minskar.
Att vara lösningsorienterad är en av mina styrkor och hjälpt mig i min framgång att kunna sätta rätt person på rätt plats, Coachande samt att göra saker i den ordning som får kvällen att bli perfekt och alla så nöjda som möjligt.
Jag är en diplomatisk person . Jag tror att jag skulle kunna tillföra er verksamhet mycket och har alltid sneglat på er bransch. Jag trivs bland människor och är väldigt social.
Köksmästarjobbet är att vara flexibel inom allt och hoppa in över allt.
Att driva och utveckla efter rådande trender anser jag är ett måste för att överleva och skapa sig gott renommé.
Att vara modern matlagare måste man vara för att följa trender, utveckla och vara analytisk.
Jag har en klassik utbildning med ett lass av erfarenhet från så många olika kundgrupper.
Jag ser detta som en stor utmaning i min karriär och hoppas jag kan tillföra massa knep och nöjda kunder med min erfarenhet och sociala kunskaper.
Dokumenterad erfarenhet som kock och ledare se CV
Kvalitet och intrigitet är det som fört mig fram genom ett bra arbetsliv som lärt mig att allt måste vara väl sammanhängande och motsägelsefritt.
Kalkylering är A och O om man ska överleva som köksmästare. Jag har stor hjälp från MOR som jag jobbat med i många år.
Jag tror att jag skulle kunna tillföra er verksamhet mycket från min caterings erfarenhet .
Lean är ett sätt som vi i min bransch alltid jobbat efter och där jag tror jag kan tillföra massor i en butik.
Renommerade restauranger se CV

mindre
Fördelar
Kontakt med gäster dagligen
Nackdelar
liten utvecklingsmöjlighet
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 1Rapportera
Ianspråktagen profil

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos ISS Facility Services. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

3,7