INTERSPORT
Recensioner från anställda på INTERSPORT

Produktiv arbetsmiljö med liknande arbetsuppgifter varje dag

22 maj 2020
Ganska liknande arbetsuppgifter varje dag och med varierande tempo. Som sommarpraktikant fick jag för det mesta stå i lagret och packa upp och larma varor, och beroende på hur många leveranser som hade kommit in så var vissa dagar mer krävande än andra. Ibland fick jag gå ut i butiken och städa/sätta ut varor och en del kundbemötande. Personalen var väldigt trevliga och det märks att de har bra relationer till varandra, men det är också mycket självständigt arbete (jag kunde stå i lagret i flera timmar utan att prata). Det beror nog på vad din främsta uppgift är och varierar nog på olika arbetsplatser men jobbet passar dig som inte har något emot med att ha liknande arbetsuppgifter varje dag, där dagarna inte skiljer sig så mycket från varandra. Alltså inte för dig som behöver variation eller ett jobb som främjar kreativiteten!
Similar reviews
24 juni 2017
En fantastisk personal och väldigt bra miljö i lokalen. det har varit väldigt bra att jobba på intersport för har lärt mig rätt så mycket inom service, och även fått träffa på väldigt fina kollegor. Jag är en person som brukar passa in i en grupp väldigt enkelt och många har uppskattat att få jobba med mig för jag är den typen som hjälper allt och alla.
12 maj 2020
Alla ställer upp för varandra så vi kan nå framgång.
31 mars 2020
Bra första jobb där du lär dig prata med människor, det är något man värdesätter högt! Men även noggrannhet och punktlighet! Ett bra första jobb som ger bra rutiner och en hög arbetsmoral för framtida jobb
Verifierad profil
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos INTERSPORT. Vår community är redo att svara.
3,6
3,1