Internationella Engelska skolan
Recensioner från anställda på Internationella Engelska skolan

Super bra arbetsplats

10 juli 2019
Har jobbat sen mars och allt är underbart, ledning är underbart, trevliga arbetskollegor och eleverna är underbart
Fördelar
Jättebra kontakt med ledning
29 januari 2020
Mentor, Student Assistant, Vikarie (Tidigare anställd) - Jönköping
Professionellt skola som säkerställer hög utbildning. Baserat på disciplin strävar skolan att ge varje elev en hög utbildningsnivå. På grund av detta kan miljön vara alltför strukturerad och måla med siffror.
21 november 2019
Music Teacher (Tidigare anställd) - Umeå kommun
Internationella Engelska Skolan (or IES) is a Swedish-based, English-immersion school system. The school's success is based off of their commitment to having no phones in school (kept in the lockers during the day) and to being strict with rules (at least relative to other Swedish schools). I felt well-supported as a new teacher, both by my co-workers as well as by my principal. The school experienced rapid growth in those first two years I was there and, despite some challenges, provided a consistently high educational experience for students.
11 september 2019
Måltidsservis (Tidigare anställd) - Helsingborg
Jag kände att jag lärde mig mycket därifrån. Man fick en god kontakt med personalen. Man lärde sig av sina små misstag då man gjorde om och gjorde rätt. Jag lärde mig hantera stress och press för varje dag som gick och började tycka att jobbet blev roligare och roligare för varje dag.
Fördelar
Gratis lunch
Nackdelar
Finns inga