Inre Kraft

Recensioner från anställda på Inre Kraft

Bästa arbetsgivaren
De ser kollektivavtalet som miniminivå och har bättre vilkor och lön än vad kollektivavtalet säger. Få assistansbolaget som har månadslön men det kan man få här om man vill.
Fördelar
Finns lånebil
Nackdelar
Lånebilen finns i Boden
Dem måste ge personen ett innehållsrikare liv som kunden önskar inte göra " Annhöriga Nöjda med Överdriven Städning
Dem sa på mötet hos junden att om jag ville göra anhöriga nöjda så skulle jag städa mycket.Konstigt tyckte jag när Kundens Liv kunde vart så mycket bättre.Haft en flickvän , mm allt han nu velat ha i hans liv .Dem lät Anhöriga bestämma avskeda bra arbetare 2 veckor .Vet minst 5 dem anhöriga avskedat.Jobbat i 3 år pt dem.Aldrig nån kurs eller att Inre Kraft frågat el k förbi
Lärorikt och trevligt.
Det var en mycket god erfarenhet att jobba åt Inre Kraft.
Jag lärde mig både fort och mycket tack vare vänliga och pedagogiska medarbetare som verkligen välkomnade mig till den nya gruppen.

Cheferna tog tag i eventuella klagomål omgående och var mycket öppna för kontakt.

Jag hann tyvärr inte jobba med speciellt många av mina kollegor, men dom lämnade alla ett mycket gott intryck.

Det existerade en del komplikationer i brukarens attityd, vilket under de sämre dagarna försvårade jobbet en aning.

Det bästa med jobbet var helt klart den erfarenhet man fick med sig i bagaget.
Arbetsmiljö är viktig för mig.
Jag är en öppen, artig, utåtriktad kvinna som tycker om ställas inför nya utmaningar samt att knyta kontakter.
Jag är intresserad av att prova någonting nytt i Sverige. Därför söker jag mig nu mot vård- och omsorgsyrken. Mina mål är att lära mig olika saker och få många nyttiga erfarenheter på jobbet och tillämpa mina kunskaper och egenskaper för att sätta klienten i fokus.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Inre Kraft. Vår community är redo att svara.
Inre Kraft recensioner per jobbtitel
Inre Kraft recensioner per plats