Indiska recensioner av medarbetare

Sortera efter: Hjälpsamhet | Betyg | Datum
Inspirerande butiksmiljö
Säljare (Nuvarande anställd) –  Stockholm16 september 2018
En typisk dag varierar mellan att fylla på varor/packa upp, hålla ordning i butiken och att sälja, blir ibland stressigt om man är ensam. Jag har lärt mig mycket om visual merchandising pga. att det är omlägg väldigt ofta. Butikscheferna är som vanliga kollegor med mer ansvar vilket känns bra. Ledningen från huvudkontoret är väldigt aktiv med utskick, mejl och uppföljning av försäljning. Kulturen är omtänksam mellan kollegor. Alla är kvinnor. Det svåraste med jobbet är att ofta vara ensam och ändå hinna allt. Det bästa är den inspirerande butiksmiljön och att det fylls på med nya varor ofta.
Fördelar
Inspirerande
Nackdelar
Mycket ensamarbete
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 1Rapportera
Produktiv och rolig arbetsmiljö
Butiksbiträde (Tidigare anställd) –  Löddeköpinge14 oktober 2017
En typisk arbetsdag är att få bemöta kunder och göra sitt bästa för att hjälpa dem. Man lär sig förstå hur dem tänker och ju mer erfarenhet man har desto lättare har man för jobbet.
När man är nybörjare är det alltid svårt att komma in i rutin, det som var mest svårt för min del var att lära mig kassan men det har gått jättebra nu. Det bästa med jobbet är när man får se kundens nöjda ansikte efter man har hjälpt dem med något samt möta nya kunder varje dag.
Fördelar
Bra arbetstider
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 5Nej 1Rapportera
Rolig arbetsplats & utvecklande
Säljare (Tidigare anställd) –  Örebro24 januari 2017
Under min tid på Indiska fick jag ansvaret för "Fashion" avdelningen, där jag fick utveckla mig själv samt gå kurser om hur/vad en kund ska se & ska klä sig efter. Jag fick göra om på denna avdelning efter mallar, men fick ändå "fira händer" att göra som jag vill. Vilket gjorde att jag brann för detta jobb!
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 7Nej 1Rapportera
En spännande arbetsplats
Butiksbiträde (Tidigare anställd) –  Borlänge8 oktober 2016
Under min tid på Indiska fick jag en inblick i kulturer jag annars inte stöter på. Med vackra färger och mönster hamnade jag i en arbetsmiljö som tog mig till Indiens vackra kultur. Varje arbetspass fick jag möjligheten att träffa människor som även dom ville ha en del av Indiska i hemmet eller i garderoben.

Jag lärde mig enormt mycket och kassahantering och förmågan att öppna/stänga en butik. Packa ordrar, lämna paket, sköta plocklistan och hålla det rent och fint i butiken. Självklart bidrar det kunskaper så som samarbete och hur man själv representerar sig själv som person. Både inför kunder, chef och kollegor. Jag lärde mig även att ta för mig och gå steget längre, i detta fall kanske att få kunden att köpa till ett underlinne till klänningen, eller ett par strumpbyxor.
Fördelar
Träffa människor och uppfylla deras önskemål med besöket i butiken.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 2Rapportera
Roligt
Butikssäljare (Tidigare anställd) –  Skärholmen3 september 2016
bra kundkontakt.
Ger alltid hundra och vill göra det lite extra för kunden så att kunden känner sig nöjd. Nöjda kunder är återkommande.
sedan utför jag jobbet och mina uppgifter bästa sätt för att kommande personal inte belastas.
Fördelar
gratis luncher
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 2Nej 1Rapportera
kreativ och rolig arbetsmiljö
VM/ Säljare, behovsanstäld (Nuvarande anställd) –  Stockholm9 april 2015
Gå igenom nya kampanjer, förnya shop front, interior front, avdelningar, inspirerande miljöer m.m.
Kundfokus

Erfarenhet: att planera sin tid, vägleda kollegor, prioritera.

Härliga kollegor.
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 11Nej 5Rapportera
Trevlig
Kassatjänst (Tidigare anställd) –  Stockholm, AB12 augusti 2013
Den svåraste delen av jobbet här var att lära sig bank insätta pengar och öppna. Det var stor skillnad mot stängning.

Jag har lärt mig mer om service. Att kunden har alltid rätt.
Jag trivdes med mina arbetskollegor, fick alltid hjälp när jag inte kunde något.

Den bästa delen var butiken och kunderna.
Fördelar
Bra raster
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 1Nej 3Rapportera
roligt och lärorikt
Butiksbiträde (Tidigare anställd) –  Uddevalla8 oktober 2012
En typisk arbetsdag bestod utav att hjälpa kunder och sköta kassan samt att fylla på från lagret.
Lärde mig mycket om olika typer av kunder och situationer som kan förekomma och hur man hanterar dom.
Även hur man ska tänka när man inreder butiken för de olika varor och kampanjer vi hade.

Kollegorna inklusive butikschefen var väldigt snälla och hjälpsamma. Hade en fantastisk rolig och lärorik tid där med dom alla vilket var den bästa delen av jobbet.
Fördelar
positiva och hjälpsamma atbetskollegor
Nackdelar
för få ergonomiska hjälpmedel
Hjälpte den här recensionen dig?Ja 4Nej 5Rapportera
Gör anspråk på denna företagssida

Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos Indiska. Vår community är redo att svara.

Ställ en fråga

4,1