ICA Gruppen AB
Recensioner från anställda på ICA Gruppen AB

Fantastisk arbetsgivare

10 februari 2020
Godmorgon till alla, ingen nämnd ingen glömd. Kan bli en avstämning på vägen. Alla visar stor tillgänglighet. Många olika delar, strategier, försäljning, katalogproduktion, kommunikation och publicering på Intranätet för handlare och medarbetare Butikerna, Internt på Intrantet, säkra erbjudandet avdelningen Space, S&I, Uppföljningar stora säsonger. Stötta, bidra, projektledning. Svårast är att alla ska förstå stora saker på kort tid. Bästa är frihet under stort ansvar.
Similar reviews
4 juni 2020
Jag kommer till jobbet och får en genomgång vad som skett under dagen och vad som skall behövas göras under kvällen. Min ansvarig går igenom de varor som finns på avdelningen, vilka pallar som skall gå igenom och ifall något behöver tas bort/skiftas om. Det jag har lärt mig på min arbetsplats är att handskas med olika kunder i olika situationer, jobba snabbt men effektivt under press och högtider, arbeta med kollegor som stöttar och pushar en. Jag har även lärt mig att rutiner är något som är väldigt viktigt i mitt arbete och något som jag kan behöva för att falla tillbaka lite på när jag känner att jag står fast på samma ställe. Den bästa delen av jobbet är definitivt kundkontakten. Jag älskar att hjälpa kunder i den mån jag kan och jag älskar att arbeta i grupp.
11 maj 2020
Alltid väldigt framåt och pushar en! Mycket god energi, och roligt o jobba i grupp men även självständigt
22 april 2020
Grym arbetsplats med fantastiska kollegor och högt i tak.
Ställ en fråga om att jobba eller intervjua hos ICA Gruppen AB. Vår community är redo att svara.
3,9
3,6