ICA Gruppen AB

Recensioner från anställda som Prao på ICA Gruppen AB

Prao5 recensioner
lugn men kan skifta till stressig arbetsmiljö
bemöta kunder och samarbeta
Alla respekterad varandra och alla var på bra humör
En typisk arbetsdag gick till så att jag anlände till jobbet vid 09.00 på morgonen och gjorde mig redo tills 09.15. Där efter jobbade jag med att framför allt serva kunder och sortera i hyllorna fram tills lunch tid. Under lunchen hittade jag antingen något ställe i närheten där jag kunde käka med kompisar som praoade på ställen i närheten eller så åt jag med mina arbetskamrater i butikens matsal. Efter lunch fick jag hjälpa till med att bära ut las med varor i butiken och sortera ut dem vid rät hylla.

Jag har lärt mig massor om hur livet är som både butiksägare och hur det är att jobba på e ICA-butik vilket har lärt mig respektera folk som jobbar å matvarubutiker mycket mer. Dessutom var chefen riktigt skön och berättade om vad hon gjorde dagligen och om hennes jobb i allmänhet som chef.

Svåraste delen med jobbet tyckte jag var att det var för mycket av samma sak varje dag vilket tröttade ut än en hel del. Men var absolut en erfarenhet jag skulle rekommendera många andra ungdomar skaffa sig.
Fördelar
grattis luncher
Nackdelar
obetald arbetstid
Detta är ett arbete där du kan få lite mer lugn och ro och inte känna nå särskild stress.

Ett arbete för den som vill ha lite lugnare och lättare arbetsuppgifter.
Jag gillade att prao på ICA då jag alltid varit intresserad av att jobba i butik och gillar bemötandet av kunder
Fördelar
Trevlig personal
Nackdelar
Kort praotid