ICA Gruppen AB

Recensioner från anställda på ICA Gruppen AB i Kungälv

Bra chefer & kollegor. Tydliga arbetsuppgifter och bra lön.
Roliga och kreativa arbetsuppgifter. Bra sammanhållning mellan kollegorkollegor
En vanlig dag på ICA Reklam är lärorik, händelserik och produktiv. Det bästa med mitt nuvarande arbete är att jag får varierande arbetsuppgifter och det svåraste med arbetet är att eftersom det är en stor organisation kan kommunikation vara bristfällig bland kollegorna på de olika avdelningarna.
Fördelar
Att man har möjlighet att arbeta hemma
Nackdelar
Inga gratis luncher
Ett jobb som var inte värd pengarna under se förhållanden man hade på jobbet. Konflikter som man hade togs inte seriöst av cheferna, det var mycket som var otydligt, tex ifall semesterersättningen kom ut i varje lön eller ifall den kom ut i en klumpsumma, det var osäkert på när man fick ha semester.
Jag arbetar som projektledare på ICA Reklam för Maxi butikerna och har en lång och gedigen erfarenhet av internationell marknadsföring inom B2B och B2C. Jag brinner för att uppnå goda resultat och därmed ökad försäljning. Att få vara med och dela ICA's värderingar, enkelhet, entreprenörskap och engagemang, viljan att ständigt förbättras, att man hela tiden utvecklas kan bli lite bättre och skapa nya möjligheter är otroligt spännande i ICA.
Fördelar
Flextid och att kunna ha möjlighet att arbeta hemifrån.