ICA Gruppen AB
Recensioner från anställda på ICA Gruppen AB

Rörig ledning

8 januari 2020
Stressigt arbete, inmkopetent ledning. Falsk atmosfär Lyssnar inte till bra personal utan kör på med sitt eget. Respektlösa och oengagerande.
4 juni 2020
Butiksmedarbetare (Nuvarande anställd) - Farsta
Jag kommer till jobbet och får en genomgång vad som skett under dagen och vad som skall behövas göras under kvällen. Min ansvarig går igenom de varor som finns på avdelningen, vilka pallar som skall gå igenom och ifall något behöver tas bort/skiftas om. Det jag har lärt mig på min arbetsplats är att handskas med olika kunder i olika situationer, jobba snabbt men effektivt under press och högtider, arbeta med kollegor som stöttar och pushar en. Jag har även lärt mig att rutiner är något som är väldigt viktigt i mitt arbete och något som jag kan behöva för att falla tillbaka lite på när jag känner att jag står fast på samma ställe. Den bästa delen av jobbet är definitivt kundkontakten. Jag älskar att hjälpa kunder i den mån jag kan och jag älskar att arbeta i grupp.
22 februari 2020
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) - Hagfors
Att jobba på ICA var en utmaning och en upplevelse eftersom det var mitt första jobb i Sverige.
9 januari 2020
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) - Bollnäs
Jag gillade mitt jobb på ICA Kvantum. Ibland var det stressig, men samtidigt det var rolig och spännande att jobba på ICA. Jag jobbade mest på golvet (kolonial) och i kassa. Det var rolig eftersom mina kollegor var roliga och arbetsam. Teamwork är jätte viktigt på ICA.
Fördelar
Gratis frukost, fika och kaffe.