ICA Gruppen AB
Recensioner från anställda på ICA Gruppen AB

Lärorikt

27 februari 2019
Hej! Jag var på arbetsprovning,och min visstelse var kortvarig därför med ett ord var det lärorikt.
4 juni 2020
Butiksmedarbetare (Nuvarande anställd) - Farsta
Jag kommer till jobbet och får en genomgång vad som skett under dagen och vad som skall behövas göras under kvällen. Min ansvarig går igenom de varor som finns på avdelningen, vilka pallar som skall gå igenom och ifall något behöver tas bort/skiftas om. Det jag har lärt mig på min arbetsplats är att handskas med olika kunder i olika situationer, jobba snabbt men effektivt under press och högtider, arbeta med kollegor som stöttar och pushar en. Jag har även lärt mig att rutiner är något som är väldigt viktigt i mitt arbete och något som jag kan behöva för att falla tillbaka lite på när jag känner att jag står fast på samma ställe. Den bästa delen av jobbet är definitivt kundkontakten. Jag älskar att hjälpa kunder i den mån jag kan och jag älskar att arbeta i grupp.
22 februari 2020
Butiksmedarbetare (Tidigare anställd) - Hagfors
Att jobba på ICA var en utmaning och en upplevelse eftersom det var mitt första jobb i Sverige.
3 oktober 2019
Ica leverantör lager med truckkörning (Tidigare anställd) - Stockholm
Jag började dagar med att ta ordrar. Sedan ska man lasta in burar i lastbil med produkter som ut till olika ica butiker. Sedan börja jag med att köra truck med burar som ska ställas på plats under olika nummerskyltar som representerar vart burarna ska åka till för butik. Medarbetarna höll bra kommunikation och var mycket hjälpsamma även när det var mycket stress. Dom hanterade tuffa situationer professionellt.