ICA Gruppen AB
Recensioner från anställda på ICA Gruppen AB

Bra förstajobb

29 augusti 2019
Att jobba på en ICA butik är ett bra första jobb. Just min butik var mindre bra då en stor andel av mina kollegor och överordnade är otrevliga och omotiverade. Jag har dock lärt mig mycket om yrken inom service och har blivit bättre på att hantera stress och höga krav.
18 april 2020
Kassörska (Tidigare anställd) - Västerås
Rolig arbetsmiljö med mycket omväxling från dag till dag. Trevliga kolegor och ett bra tempo med mycket saker att göra. Utvecklande då man blev tvungen att komma på egna lösningar och utmana sig själv tex genom stresstålighet och ibland utmanande kunder.
10 mars 2020
Butiksbiträde (Tidigare anställd) - Örebro
Min erfarenhet på Ica är bara positiv. En fint bemötande av både kunder och personal.
3 oktober 2019
Ica leverantör lager med truckkörning (Tidigare anställd) - Stockholm
Jag började dagar med att ta ordrar. Sedan ska man lasta in burar i lastbil med produkter som ut till olika ica butiker. Sedan börja jag med att köra truck med burar som ska ställas på plats under olika nummerskyltar som representerar vart burarna ska åka till för butik. Medarbetarna höll bra kommunikation och var mycket hjälpsamma även när det var mycket stress. Dom hanterade tuffa situationer professionellt.