Husqvarna

Recensioner från anställda som Montör på Husqvarna

Husqvarna var en väldigt seriös arbetsplats. Man hade strikta mål man var tvungen att uppnå varje dag, vilket jag kan uppskatta då det ger en driv. Men eftersom vi bara en uppgift blev det snabbt monotont.
Var längesen jag jobbade på företaget. var bara där i tre månader så kan inte yttra mig
Fortskridande och produktivitet i arbetet är målet. Väldigt bra när lagandan tar över.
Har lärt mig diverse montering. Ren och fräsch fabrik. Bra arbetskamrater. Bra arbetstider (dagtid) Helt ok ledning. Svåraste att kunna utveckla sig inom företaget. Nackdel blev bara stressigare och stressigare då mycket hänger på "sågar ut"
Fördelar
Bra arbetstider
Nackdelar
För monotomt
Jag har lärt mig mycket genom husqvarna och fått lära mig vara tyst ibland .. mina arbetskollegor är bäst, utan dem hade jobbet gått hur segt som helst. Det finns inga dåliga delar med det hela och den bästa delen är väl att allting bara rullar på som det ska!
Fördelar
gratis lunch och kaffe mm
Nackdelar
finns inget material ganska ofta.
Började 06.30 med olika abetsuppgifter som man blev tilldelad. Ett jämnare tempo hela dagen men som kunde trappas upp om så behövdes. Lite stirrigt ibland men orderingångarna kan komma olika, då är det bra att man är lite förberedd med krafterna. Kollegorna var hjälpsamma och skojfriska. Restiden var "svårast" men det gick. Inkomsten och kollegorna var bäst.